Permisjon

Jordnærlykke

Glad i forumet
Hva gjør dere i permisjonstida?

---------
I dag har jeg ingenting på agendaen annet enn å nyte det fine trønder været.
7c68149e77b904c5c1faeef1cb5b3207

Skal rydde litt inne i pausene fra sola tenker jeg.
Enn å være så heldig å få baby og permisjon akkurat nå? :D:D

Jeg kjeder meg :p Treffer av og til venner til lunsj.. besøker mi søster på jobb og spiser lunsj hos henne. Besøker mamma og pappa :)

Har egentlig permisjon fra fredag av men er sykemeldt frem til da. Jeg bruker tiden på å rydde,vaske,og styre på hjemme (så mye heg klarer), ellers slapper jeg av med kryssord/sudoku, sover eller rett og slett kjeder meg hah

Skal sy litt mere på bestilling, og litt til storesøster før lille kommer :) idag har jeg gått 2 km, er nå totalt ødelagt, så ser ut til att det blir senga resten av dagen

Hva gjør dere i permisjonstida?

---------
I dag har jeg ingenting på agendaen annet enn å nyte det fine trønder været.
7c68149e77b904c5c1faeef1cb5b3207

Skal rydde litt inne i pausene fra sola tenker jeg.
Enn å være så heldig å få baby og permisjon akkurat nå? :D:D
Gjør som deg, nyter været i Trøndelag :) ellers slapper jeg bare av, leser bok og tar livet med ro :)

Jeg begynte permisjonen sist mandag. Og siden da har jeg hatt et vennepar som skal gifte seg, lessa på med oppgaver som ønskes å bli gjort til bryllupet! For jeg har jo ingenting å gjør. Vanskelig å si nei og, når de stresser sånn. Resultatet på det ble at jeg ble syk og huset ser ikke ut..

Er fortsatt sm men blir bra å komme over i perm tiden. Men tror ikke det blir så mye forskjell i dagene for min del :$

Kjeder meg egentlig ganske mye.. Prøver å finne på noe hver dag, men er jo begrenset hvor mye jeg kan finne på etter snart 8 mnd hjemme :rolleyes:

Permisjonsn begynner offisielt på torsdag, men har vært fult sykemeldt i en mnd nå :o Dagene endrer seg nok ikke noe særlig for min del fremover. Mye sofa, tv titting, kaffebesøk, en og annen tur ut om formen og vondtene tillater det :) Prøver meg litt av og til på det jeg får til av husarbeid, lager middag å sånt :P Krever en del pauser, men har nå hele dager på meg :P Åsså har jeg fysioterapi en gang i uka pga bekkenet...

Siste jobbdag fredag, og den første planen er å sove og hvile!

Permisjonen min starter egentlig den 6 men har vore Sykemledt i en mnd pga bekkenløysning og symfyseløsning . Savner sånn å jobbe . Lei av å gå heimen. Men det går i rydding , vasking , ta meg av guttungen , hundene, venner osv . Klarer nesten ikke gå heller :( har så utrolig vondt i symfysen :( såå nå e eg dritt lei ! Gleder meg sykt mye til babyen kommer :)

Kjeder med alt for mye! Men får også gjort litt fornuftig husarbeid og redebygging :-) hender også jeg slår til med å være sosial med kjæreste, venner og familie en gang i blant, haha!

Ute å går tur med hunden, vasker å bytter gardiner hjemme, steller litt inn på rommet til mini, pakker fødebaggen, baker å strikker en hel del :)

Første dag i permisjon idag...har planer om å sove litt ekstra, vaske klær og strikke litt :-)

De siste dagene har sola vært fremme så dagene har gått med til og bade å sole seg ;)har også fått ordnet litt i hagenxsmile9 fremmover nå er det meldt dårlig vær så da blir det vell og rydde og vaske inne og prøve å få orden i babyklærnesmiley-chores003

Last edited:
Back
Topp