Permisjon

Kokosnøtt

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Når skal folk ut i permisjon her? Og skal dere ta noe ferie før eller utsette det?

Jeg skal ut i permisjon 14.juli, men tar ferie fra 27.juni, og overfører litt til neste år :)

Går ut i permisjon 18. juli, men er sykemeldt nå, og regner med å være det ut løpet egentlig. Hvertfall en del prosent, som nå.

Siste arb.dag for meg blir 7 juli, skal ta 4 ferieuker "inni" permisjonen, samt 4 etter permisjonen er over:)

Jeg er lærer, så min siste arbeidsdag er 21.6. Jeg må dermed ta ferie enten jeg vil eller ei, men tror jeg er veldig klar for litt fri før det hele braker løs. Permisjonen starter midt i ferien, og de ukene får jeg igjen neste år. :-)

Siste dag her er 6 august. Skal ha noen feriedager i juni - ellers fult opp med jobb frem til jeg går ut i perm

Skal ha permisjon fom 13. Juli, har vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet og er nå 80 % sykemeldt. Blir nok det frem til permisjonen begynner. Har ingen utbytte/glede av ferie før etter fødsel pga dårlig form, så skal ta ut ferien i permisjonstiden :)

Her blir det fire uker ferie før jeg går ut i permisjon :) Det skal komme godt med da vi skal bruke sommeren på å bygge på huset :D

Jeg er 100% på svangerskapspenger, og skal være det fram til jeg starter permisjon tre uker før termin, tror det er 25.juli. Ferien tar jeg igjen neste år, da varer permisjonstiden helt til barnehagestart med 100%lønn, og jeg og sambo får også ferie sammen neste sommer

Jeg er nedbannet og har fått en sluttpakke hvor jeg har lønn med arbeidsfritak fram til permisjon pluss tre måneder etter permisjon. Trivdes aldri i jobben, så for meg er det er grei løsning :) får utbetalt dette årets ferie neste år siden jeg ikke får brukt den :)

Back
Topp