Permisjon

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Jeg har aldri søkt om det, men regner de med mannens inntekt og eller bare min? Når må han søke om sin del? :)

Sist søkte jeg bare engangsstønad så har null peiling på dette :p

Han må søke 6-8 uker før din perm er ferdig.

Og det er kun din inntekt for din permisjon. Mannens inntektsopplysninger sendes inn når han søker om sin.

Okei takk for svar :)

Vi må og søke 6-8 uker før uke 37 eller 37+3 som er 3 uker før termin? :p

Vi må og søke 6-8 uker før uke 37 eller 37+3 som er 3 uker før termin? :p
Du holder til i oslo? Ville søkt så snart du har den terminbekreftelsen du skal sende med, lang behandlingstid der.

Du holder til i oslo? Ville søkt så snart du har den terminbekreftelsen du skal sende med, lang behandlingstid der.
Jepp det er 6 uker står det på nav sin side :p

Han må søke 6-8 uker før din perm er ferdig.

Åja.. så han må søke selv? Og om lenge til da? Så nå trenger bare jeg å tenke på min del? Men du.. har du peiling på om det feks midt i permisjonen min er lov til å gi resten til han? Visst jeg feks finner meg jobb før permisjonen min er ferdig..

Åja.. så han må søke selv? Og om lenge til da? Så nå trenger bare jeg å tenke på min del? Men du.. har du peiling på om det feks midt i permisjonen min er lov til å gi resten til han? Visst jeg feks finner meg jobb før permisjonen min er ferdig..

Akkurat som du må søke, må han søke. Han har jo også en annen inntekt og får annet grunnlag for foreldrepengene han skal motta. Han MÅ søke før din perm går ut, men dere må også huske at han har varslingsregler å forholde seg til overfor sin arbeidsgiver.

Tror NAV vil godta endringen så lenge dere gir beskjed i god tid.

Akkurat som du må søke, må han søke. Han har jo også en annen inntekt og får annet grunnlag for foreldrepengene han skal motta. Han MÅ søke før din perm går ut, men dere må også huske at han har varslingsregler å forholde seg til overfor sin arbeidsgiver.

Tror NAV vil godta endringen så lenge dere gir beskjed i god tid.

Ok, takk :) Jeg trodde vi søkte for begge samtidig, men da vet jeg nå at han skal søke seinere :)

Back
Topp