Jeg har aldri søkt om det, men regner de med mannens inntekt og eller bare min? Når må han søke om sin del?
Sist søkte jeg bare engangsstønad så har null peiling på dette
Sist søkte jeg bare engangsstønad så har null peiling på dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du holder til i oslo? Ville søkt så snart du har den terminbekreftelsen du skal sende med, lang behandlingstid der.Vi må og søke 6-8 uker før uke 37 eller 37+3 som er 3 uker før termin?![]()
Jepp det er 6 uker står det på nav sin sideDu holder til i oslo? Ville søkt så snart du har den terminbekreftelsen du skal sende med, lang behandlingstid der.
Kan sikkert plusse på noen uker til hahaJepp det er 6 uker står det på nav sin side![]()
Skal høre med de i morgen tenkte jegKan sikkert plusse på noen uker til haha![]()
Han må søke 6-8 uker før din perm er ferdig.
Åja.. så han må søke selv? Og om lenge til da? Så nå trenger bare jeg å tenke på min del? Men du.. har du peiling på om det feks midt i permisjonen min er lov til å gi resten til han? Visst jeg feks finner meg jobb før permisjonen min er ferdig..
Akkurat som du må søke, må han søke. Han har jo også en annen inntekt og får annet grunnlag for foreldrepengene han skal motta. Han MÅ søke før din perm går ut, men dere må også huske at han har varslingsregler å forholde seg til overfor sin arbeidsgiver.
Tror NAV vil godta endringen så lenge dere gir beskjed i god tid.