Permisjon

Bicka

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Februarlykke 2016
Marsboerne 20 18
Hei

Har termin 09.02.16 og sitter med permisjons varsel til jobben.
Vil 80% dekning + 5 uker ferie bli permisjon fra 19.januar 2016 og tilbake i jobb 1.februar 2017 om jeg tar det i strekk?

+ 10 uker til far :)

Har jeg regnet korrekt?

Blir ikke klok på dette!

Hei

Vil 80% dekning + 5 uker ferie bli permisjon fra 19.januar 2016 og tilbake i jobb 1.februar 2017 om jeg tar det i strekk?

Har jeg regnet korrekt?

Blir ikke klok på dette!
Bruk foreldrepengekalkulatoren til nav, da finner du datoen før ferie, så legger du til ferien etterpå. Mitt beste tips ;)

Hei

Har jeg regnet korrekt?

Blir ikke klok på dette!
Det kan nok stemme det ja

Hei

Har jeg regnet korrekt?

Blir ikke klok på dette!
Har valgt det samme som deg og har termin 7 februar og har første dag på jobb 31 januar :)

Hei

Har jeg regnet korrekt?

Blir ikke klok på dette!

Husk at nav kunn godtar 4uker og 1 dag ferie... ;)

Hvorfor det?? Og hvordan skal vi da gjøre det med de siste 4 dagene med ferie da?

Aner ikke men jeg jobber i kommune/skole og har i utgangspunktet 5 uker. Prøvde å få inn dette i den elektroniske søknaden men fikk det ikke til, ringte da nav og fikk beskjed om at det kunn skal regnes 4uker og 1 dag ferie :(

Hvorfor det?? Og hvordan skal vi da gjøre det med de siste 4 dagene med ferie da?
De må du eventuelt avtale med arbeidsgiver at du får overført til 2017 og tar rett etter permisjonstiden.
5 uker ferie er ikke lovbestemt, men tariffbestemt, altså et gode forhandlet frem av fagforbundet ditt. Nav følger lovverket som er 4 uker og 1 dag ferie.

Tusen takk for alle svar xsmile9
Da har jeg så å si skjønt det! xsmile8

Tusen takk for alle svar xsmile9
Da har jeg så å si skjønt det! xsmile8

Så bra :) tok sin tid her også... Når søknaden endelig var inne så er det jo selvfølgelig "tidsfrist" for arb.giver til å sende inn inntektsopplysninger... Jeg som har så treg sjef... Phu.. Redd jeg må gjøre alt på nytt :p

Så bra :) tok sin tid her også... Når søknaden endelig var inne så er det jo selvfølgelig "tidsfrist" for arb.giver til å sende inn inntektsopplysninger... Jeg som har så treg sjef... Phu.. Redd jeg må gjøre alt på nytt :p
Her og! Ble så irritert for at de ikke kunne oppgi den tidsfristen i starten, da hadde jeg drøyt litt med å sende søknaden til nav mens arbeidsgiver jobbet med vedleggene..

Her og! Ble så irritert for at de ikke kunne oppgi den tidsfristen i starten, da hadde jeg drøyt litt med å sende søknaden til nav mens arbeidsgiver jobbet med vedleggene..

Det tenkte jeg også... Ser nå at jeg har krysset av for at inntekskjema ettersendes av meg men ifølge sjefen gikk dette av seg selv via lønningskontoret... Så er redd jeg må gjøre alt på nytt igjen :(

Det tenkte jeg også... Ser nå at jeg har krysset av for at inntekskjema ettersendes av meg men ifølge sjefen gikk dette av seg selv via lønningskontoret... Så er redd jeg må gjøre alt på nytt igjen :(

Ja samme her !! Går automatisk. Menne må gjøre det på nytt tror du :p skal spørre på den Chatte greia til nav i morgen :p

Ja samme her !! Går automatisk. Menne må gjøre det på nytt tror du :p skal spørre på den Chatte greia til nav i morgen :p

Det tror jeg at keg må gjøre også... lt er jo det samme, bare det at arb.giver sender inn og ikke jeg slik som jeg kryssa av for. Men nav er jo så firkanta...

Det tror jeg at keg må gjøre også... lt er jo det samme, bare det at arb.giver sender inn og ikke jeg slik som jeg kryssa av for. Men nav er jo så firkanta...

Ja det er de ! Og når jeg logger på for å se så står det fortsatt at det skal sendes av andre enn meg? Gjør det på deg også? Får høre med de i morra på den chatte greia ! Utrolig kjedelig viss vi må gjøre det på nytt :-/

Back
Topp