Permisjon!

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Fikk brevet med bekreftelse på at søknad om foreldrepenger var godkjent, og kom plutselig på at jeg går ut i permisjon nå til helga! Helt sjukt!

Godt å få bekreftelse fra NAV på godkjent vedtak, og godt at permisjonsdagene straks er her. Blir en real feiring på lørdag, bursdag og permisjon :D

Kald beregning:D hehe. Ikke dårlig hvis du fikk svar nå og går ut til helgen:P hehe. Kos deg med feiring:D

Kald beregning:D hehe. Ikke dårlig hvis du fikk svar nå og går ut til helgen:P hehe. Kos deg med feiring:D

Iskald beregning...eller bare sløvhet...:p begynte å bli litt bekymra for at det var noe feil med søknaden og stressa litt med det, så neste gang skal jeg sende inn tidligere :p

Så deilig! :D

Hvor lang tid tok det fra du sendte inn til du fikk svar? :)

Jeg sendte inn 20.08 men ennå ikke fått svar. Kjenner jeg blir stressa! Er det grunn til å ringe?
Er 34 + 0 i morgen :)

Jeg ville ringt de og hørt om de har fått det de trenger, og evt om de har noe anelse om hvor lang behandlingstid det er. Bedre å vite at de bare trenger tid for å få behandlet den enn å lure på hva som skjer :) de var ihvertfall veldig hyggelige da jeg ringte :)

Jeg ville ringt de og hørt om de har fått det de trenger, og evt om de har noe anelse om hvor lang behandlingstid det er. Bedre å vite at de bare trenger tid for å få behandlet den enn å lure på hva som skjer :) de var ihvertfall veldig hyggelige da jeg ringte :)

Ringte de i dag og de skulle være ferdig med å behandle søknaden min om 3 dager! Takk for tipset :) de var kjempe hyggelige når jeg ringte, bra kundeservice :)

Jeg har ikke sendt inn enda.. Kjente jeg ble litt stressa nå.. Er 33+ 4 i dag

Er nok lurt å gjøre det så fort som mulig, da noen fylker kan ha lang behandlingstid. Husk at permisjonen skal starte minst 3 uker før termin! :)

Er nok lurt å gjøre det så fort som mulig, da noen fylker kan ha lang behandlingstid. Husk at permisjonen skal starte minst 3 uker før termin! :)
Huff ja.. Jeg har vært altfor treig men når en sier 3 uker før, vi det si 21 dager før eller? Har termin 24 november, går jeg da av med permisjon 21. November?

Back
Topp