Permisjon

Mimmimolle

Blir kjent med forumet
vi må jo ta permisjon tre uker før termin, men i mange av tilfellene her vil de tre ukene gå inn i juleferien. På jobben min har vi alle ferie i jula. Kontoret stenges så vi må ta fri da. Hvordan blir det da med permisjonen? Må jeg gå ut tre jobbuker før termin eller kan jeg da overføre enten ferie eller permisjon til etter fødselen?

Ingen av delene. Du skal ha permisjon tre uker før fødsel og seks uker etter, og dette kan ikke byttes i ferie. Du har rett og slett permisjon, om jobben er åpen eller ei.

Jeg "mister" også noen fridager av denne grunn, vi får fri 24 og 31, halv dag 23 og korte dager i romjula. I tillegg til det røde. Jeg går i permisjon ca ei uke før jul. Sånn er det bare.

Ingen av delene. Du skal ha permisjon tre uker før fødsel og seks uker etter, og dette kan ikke byttes i ferie. Du har rett og slett permisjon, om jobben er åpen eller ei.

Jeg "mister" også noen fridager av denne grunn, vi får fri 24 og 31, halv dag 23 og korte dager i romjula. I tillegg til det røde. Jeg går i permisjon ca ei uke før jul. Sånn er det bare.[/Q

Jeg "mister" også noen fridager av denne grunn, vi får fri 24 og 31, halv dag 23 og korte dager i romjula. I tillegg til det røde. Jeg går i permisjon ca ei uke før jul. Sånn er d

Jeg "mister" også noen fridager av denne grunn, vi får fri 24 og 31, halv dag 23 og korte dager i romjula. I tillegg til det røde. Jeg går i permisjon ca ei uke før jul. Sånn er det bare.

Ok, tusen takk for svar:)

Back
Topp