Permisjon

Hedwig

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Oppdaget til min store forskrekkelse at jeg bare har 39 arbeidsdager igjen før jeg skal ut i permisjon!!:nailbiting:

Har rimelig mye jeg skal få unnagjort før den tid, så det blir visst noen hektiske uker fremover:rolleyes:

Hvor mange arbeidsager har dere igjen?

Æ e blitt sykemldt og går nok ikke tilbake til arbeid før permisjon. Men måtte nu gå flere gang på jobb for å lære opp ho som tok over.. Men ho ble nu slengt i arbeidet mitt nesten uten opplæring..

Pga noen dager som går bort har jeg bare 14 dager igjen med undervisning. Men skal rette tre svære prøvebunker og innstille på karakterer så får nok å gjøre.

Jeg har 33 dager igjen .. Fikk lov å søke permisjon etter ks dato og ikke termin dato... Men skal til legen på tirsdag og underer på en sykemelding.. To barn fra før og bhg jobb begynner å bli tungt

Min permisjon startet 11. februar, har vært sykemeldt lenge så jeg har hatt mye hjemmetid. Ferdig med det meste så håper finværet kommer snart så det er mulig å bruke litt tid ute før termin :)

17! Sykemeldt neste uke og har tenkt å avspasere de dagene i april rundt påske og frem til perm fordi jeg har aaalt for mange timer oppspart. Mest sannsynlig blir det også bare 50% dager frem til april. Skal se an formen etter uken.

Hmm nå må jeg telle her, går ut den 11 mai tror jeg det blir :-) hvis jeg ikke hoppet over noen dager i tellinga, så har jeg 72 dager igjen, og håper jeg får,til alle :-)

Hvorfor har jeg så mange? Teller dere arbeidsdager bare? For jeg jobber annenhver helg, så blir ikke så mange mindre :-P

Hmm nå må jeg telle her, går ut den 11 mai tror jeg det blir :) hvis jeg ikke hoppet over noen dager i tellinga, så har jeg 72 dager igjen, og håper jeg får,til alle :)

Hvorfor har jeg så mange? Teller dere arbeidsdager bare? For jeg jobber annenhver helg, så blir ikke så mange mindre :p
Jeg jobber 5 dager i uken og telte kun de ja :) Og så går jeg ut i permisjon 14. april så der er det jo en del dager i forskjell. Minus påske, avspasering og sykemelding ble det få dager igjen for min del hvertfall :)

Jeg jobber 5 dager i uken og telte kun de ja :) Og så går jeg ut i permisjon 14. april så der er det jo en del dager i forskjell. Minus påske, avspasering og sykemelding ble det få dager igjen for min del hvertfall :)

OK, da er jeg med :-P bytte å lure om jeg hadde misforstått helt her ;-)

Liker den med å bare telle arbeidsdager! :D Jeg synes det er litt for lenge igjen til perm begynner, men så er det også superstille på jobb for tiden :-/ Er sykemeldt 30%,da, så det hjelper jo litt på. Men skulle ønske permen startet litt tidligere, spes mtp at jeg fødte 16dager før tida sist. Hadde gjort seg å fått roet skikkelig ned før fødselen denne gangen.

I utgangspunktet 30 arbeidsdager igjen, men lurer på å ta litt meir ferie og så trur eg helst det blir sjukemelding og. Gleder meg sånn til å gå ut i permisjon :)

Back
Topp