Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det ann å splitte dagene i en uke mellom mor og far?Vi tar 100 prosent pluss noen måneder ulønnet. Det lønner seg økonomisk i forhold til å ta 80. Blir nok jeg som tar mesteparten av permisjonen denne gangen, det passer best med jobbsituasjonene våre. Vi kommer antakelig til å fordele deler av pappapermen utover våren 2016 med noen dager i uka, sånn at jeg kan begynne å jobbe litt - før jeg blir gal - snakker av erfaring..![]()
Ja, det går an hvis begge tar gradert permisjon. Men for vår del har nok jeg brukt opp min permisjon når vi kommer så langt, så det blir en kombinasjon av delvis ulønnet perm for meg og gradert fedrekvote for pappaen.Går det ann å splitte dagene i en uke mellom mor og far?
Går det ann også?Ja, det går an hvis begge tar gradert permisjon. Men for vår del har nok jeg brukt opp min permisjon når vi kommer så langt, så det blir en kombinasjon av delvis ulønnet perm for meg og gradert fedrekvote for pappaen.
Det meste går.Går det ann også?
Vi gjorde det enkelt med forrigemann, men nå vil gjerne pappaen ha permisjonen litt mer spredt, feks 2 og 3 dg/uke annenhver uke, men er litt uaikker på hva som går ann.
takk for at du har åpnet mine øyne for flere muligheter!Det meste går.
Det som ikke er lov, er at mor går hjemme mens faren tar ut permisjon av fellesdelen. Da er det krav til aktivitet. Men under pappapermen er det fritt fram.
Dere kan ta ut betalt permisjon samtidig også, men ikke mer enn 150 prosent til sammen (tror jeg det er, men ta tallet med en klype salt, gidder ikke slå det opp akkurat nå).
Bare hyggelig!takk for at du har åpnet mine øyne for flere muligheter!
Nå bli det vel mammakvote+fellesdel på meg, og deretter 50% ulønnet perm kombinert med pappaens perm 2-3 dager pr uke. Så plutselig så er vi jo langt uti mai, og da blir det jo noen ferieuker og litt mer ulønnet permisjon på en/begge før vi begynner på alvoret med 2 barn i bhg og 2 foreldre i full jobb fra august 2016.![]()