Permisjon

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
I går satt jeg og planla permisjon, ferie og gubbens permisjon. Slik at barnehage eller dagmamma start blir 4 januar. Jeg skal være hjemme fra 2. Des. Og ferdig 18. Aug. For så å ha 5 uker ferie og 2 uker til som er rest fra i år. Så da begynner jeg på jobb 6. Oktober. Det blir lang tid hjemme det! Så skal gubben ha 12 uker. Og han har så mye ferie og avspasering til overs. Planen er at han tar 3 uker i tilleg til fødselspermisjon. Slik at han er hjemme i 5 uker når knøttet har kommet. Etter det så har vi funnet ut at han kan ta en ferie på 3 uker.. og resten... jo ei uke i mnd dem andre xD hvis ikke han skal over føre to til året etter. Gøy med positive overaskelser. Å at han får vært mye med det første året.

Vi må ha en terminbekreftelse fra jordmor eller lege datert etter uke 26. Hva vil det si? Lager dem det på sparken eller må jeg ringe dem først?

Andre som har laget plan?

Jeg var på kontroll i uke 26 og spurte legen om å få, han brukte to sek på å skrive den:)
Her et mannen selvstendig og har ikke anledning til å være borte, så jeg jobber 40% på hjemme kontor for å forlenge min (og fordi jeg vil jobbe da:))
Så min begynner 13.nov, og er ferdig 04.november. Da må mini i bhgn, men som takk for at jeg har jobbet i permisjon får jeg jobbe halv tid med full lønn nov og des neste år, så vi begynner med to korte mnd i bhgn.
Går i gårdsbarnehage med 8 barn og 2,5 voksne, så er ikke redd for at det er for tidlig for han:)

Ok

Tror det skal gå greit her også. Jeg er sjefen på jobb. Så trenger ikke være presis på jobb. Kan heller jobbe lengre da. Og mannen min jobber tidlig morgen. Ferdig til på formiddagen. Så blir ikke lange dager.

Jeg skal være hjemme til 1.okt/1.nov 2015 ca, alt ettersom :p så skal mannen være hjemme til bhgstart i august 2016. Jeg er student, så har ikke foreldrepenger, derfor faller 40 uker på far, og vi utsetter dem til jeg har lyst å begynne i jobb :)

Fikk terminbekreftelse hos jordmor idag, tror de har en mal på det, så det tok henne 2sek å skrive ut en til meg :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

I går satt jeg og planla permisjon, ferie og gubbens permisjon. Slik at barnehage eller dagmamma start blir 4 januar. Jeg skal være hjemme fra 2. Des. Og ferdig 18. Aug. For så å ha 5 uker ferie og 2 uker til som er rest fra i år. Så da begynner jeg på jobb 6. Oktober. Det blir lang tid hjemme det! Så skal gubben ha 12 uker. Og han har så mye ferie og avspasering til overs. Planen er at han tar 3 uker i tilleg til fødselspermisjon. Slik at han er hjemme i 5 uker når knøttet har kommet. Etter det så har vi funnet ut at han kan ta en ferie på 3 uker.. og resten... jo ei uke i mnd dem andre xD hvis ikke han skal over føre to til året etter. Gøy med positive overaskelser. Å at han får vært mye med det første året.

Vi må ha en terminbekreftelse fra jordmor eller lege datert etter uke 26. Hva vil det si? Lager dem det på sparken eller må jeg ringe dem først?

Andre som har laget plan?
Bare ring å si at du trenger en og at du kommer å henter :)

Back
Topp