Permisjon

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
I dag starter permisjonen min, og jeg er egentlig klar for å begynne på jobb, haha.
Har enda ikke fått innvilget søknaden på permisjonen min fra NAV, men det tar jo som sagt tid.,,

God følelse? :) Om nøyaktig tre uker følger jeg etter. Tenker det blir litt annen stemning enn når jeg går sykemeldt - det velger jeg i alle fall å tro ;) Har tenkt på at jeg har lyst til å begynne å jobbe tidligere enn planlagt, for jeg syns jeg har gått hjemme så lenge allerede!

Kun en arbeidsuke igjen her! Spennende å se om jeg klarer den uten overtid. :)

Så har jeg vært i permisjon i en uke allerede, under to uker til termin. Helt uvirkelig.

Min starter 11 mars :P Men har vært hjemme siden mai 2012, så kan si jeg har hatt ganske så lang perm likevel ;)

Jeg starter permisjon i morgen :-) siste dag på sykemelding i dag :-)

Fordi bedriften jeg jobbet for avviklet like før jeg gikk ut i perm med vesla. Skulle derfor få dagpenger mens jeg søkte etter ny jobb, også ble jeg gravid igjen og fikk sykepenger pga bekkenplager ++ Heldig for meg at man kan få permisjonspenger regnet ut ifra sykepenger, hvis ikke hadde vi slitt! :/

Fordi bedriften jeg jobbet for avviklet like før jeg gikk ut i perm med vesla. Skulle derfor få dagpenger mens jeg søkte etter ny jobb, også ble jeg gravid igjen og fikk sykepenger pga bekkenplager ++ Heldig for meg at man kan få permisjonspenger regnet ut ifra sykepenger, hvis ikke hadde vi slitt! :/

Aha skjønner!

Skulle bare mangle da, sykepenger får man jo istedenfor lønn. Er jo samme som for meg som har vært sykemeldt nå på slutten av svangerskapet, da teller jo det som om jeg skulle ha jobbet.

Back
Topp