Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker på at du ikke skal søke bostøtte også i samme slengen?Jeg sitter her med en haug papirer som skal inn helst 2-3 mnd før fødsel. Blant annet "krav om utvidet barnetrygd" "søknad i forbindelse med underholdnings bidrag" søknad om foreldrepenger, mødrekvote eller fedrekvote" "søknad om overgangsstønad, stønad til barnetilsyn, utdanningsstønad og flytteutgifter til enslig forsørger".. I følge de som hjalp meg på nav i går. Så her har vi vertfall nok papirarbeid![]()
Er ikke sikker på at dette stemmer, men har lest at man er pliktig å fortelle til arbeidsgiver at man er gravid 3mnd før permisjon, og søking av foreldre penger kan man gjøre når som helst, meen om man gjør det før uke 26, må man sende inn bekreftelse på svangerskap og termin fra lege etter uke 26. Har også lest at det ikke er så lurt å vente til siste liten med søkinga da det kan ta noe tid hos nav![]()
Arbeidsgiver vet jo at jeg er gravid, ikke så vanskelig å se heller akkurat. Men jeg har ikke fortalt dem nøyaktig dato jeg skal ut i permisjon. Høres ut som jeg kan vente noen uker til da.
rikitg... i uke 26... om du ikke gir beskjed MINST 3 mnd før, kan de trekke deg i lønn. jeg har fått beskjed at jeg må søke senest 29 november...I uke 26 skal arbeidsgiver ha bekreftselse på termin sa jordmor
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app