hvordan regner man det ut igjen?.. kan du forklare meg? har glemt det siden sist jeg :S
Eg meiner å huske at eg brukte kalkulatoren til nav sist gang
https://tjenester.nav.no/foreldrepe...ldrepenger=LTbZMAsNvoeFtRKlGxoc4lRh.undefined
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan regner man det ut igjen?.. kan du forklare meg? har glemt det siden sist jeg :S
Mannen får lønn gjennom jobben så han får 100% uansett, så jeg tar 100% med 80% lønn. Lengst mulig med babyendet synes jeg var deilig sist og jeg ville ikke tilbake på jobb. Synes hun var så liten da jeg måtte på jobb
Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤
når mannen min måtte ta permisjon uten lønn for å passe datra vår fordi jeg er syk så blir det jo minus
Hadde jeg hatt permisjon kunne han vært hjemme i permisjon og jeg fått sykepenger
Da stiller det seg jo annerledes.. tenker du på august 15 da?Eg skulle ha ulønna permisjon fram til barnehagestart uansett, så risikoen var der allerede og då ville eg ha med meg så mykje penger som eg kunne![]()
Da stiller det seg jo annerledes.. tenker du på august 15 da?
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Han fikk full lønn sist han gikk hjemme, så sikker på det jaEr du sikker på det? Mannen her får også lønn frå jobb, men dei betaler ikkje ut full lønn når dei bare får tilbake 80% av 6G frå nav. Så lenge han tjener over 6G så taper arbeidsplassen allerede på å betale ut lønna.
Slik var det der jeg jobbet før og håper jobben min gjør det også. Mye bedre enn å måtte forholde seg til NAV.Reknar med eg tar ein tur innom NAV og pratar med dei før me bestemmer oss. På min jobb forskuddsbetalar dei ut pengane slik at dei får igjen frå nav, pg me får full ferieutbetaling! Det er deilig å tenke på![]()
Han fikk full lønn sist han gikk hjemme, så sikker på det ja
Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤