Jeg og sambo snakket litt om permisjon i dag. Han mente vi hadde råd til 80% lønn. Noe jeg svært gjerne ønsker siden jeg fremdeles fullammet sist da jeg egentlig måtte ut i jobb igjen, så ønsker litt flere uker permisjon denne gangen. Har hørt det lønner seg å ta 100% lønn + resten av ukene ulønnet. Det kommer vel an på hvor mye man tjener? Noen som har et regnestykke til meg hvordan jeg finner ut hva som lønner seg med min lønn?
Så snakket vi litt om at han kunne dra på babysvømming en dag i uken siden huden min ikke er glad i klor. Han har litt fleksible arbeidstider så det går fint. Men kanskje han kan ha permisjon en dag i uken mens jeg tar en feriedag/ulønnet perm en dag i uken i noen uker. Hvor lenge på forhånd må man bestemme sånt? Tenkte å se an babyen først om det kan være fint for meg å ha han hjemme en dag i uken.
Så snakket vi litt om at han kunne dra på babysvømming en dag i uken siden huden min ikke er glad i klor. Han har litt fleksible arbeidstider så det går fint. Men kanskje han kan ha permisjon en dag i uken mens jeg tar en feriedag/ulønnet perm en dag i uken i noen uker. Hvor lenge på forhånd må man bestemme sånt? Tenkte å se an babyen først om det kan være fint for meg å ha han hjemme en dag i uken.