Permisjon

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Har alle gått ut i permisjon nå? Hva bruker dere permisjonstiden til fram til babyen kommer? Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe annet enn det som har med babyen å gjøre (husvask, babyklær osv), og syns alle andre bruker tiden til så mye bra. De tre i klassen min som nettopp har fått har brukt permisjonen til å studere kjempehardt før babyene kom. Hvordan er dette for dere?

Har brukt tiden til det samme. I tillegg hatt en del hyggelige lunsj og cafeavtaler:) Nyt tiden og bare kos deg med akkurat det du har mest lyst til!!

Har hatt permisjon i 2 uker, og sykmeldt 3 uker før det, så jeg har hatt god tid på å bygge rede, dvs forberede meg til lille kommer. Nå for tiden gjør jeg minst mulig- jeg gjør selvsgt det husarbeide og rydding som ligger for, men ellers går jeg turer, slapper av foran tv'en, leser, strikker, etc. Og VENTER så klart :) 1 uke til termin i morgen!

Jeg tar livet slående med ro.. :) Vanlige ting som husarbeid gjør jeg og syssler litt med baby klargjøring.. ellers har jeg nok å henge fingrene i når barna kommer hjem fra bhg :)

Åhh misunnelig. Jeg skulle ha gått ut i perm på fredag ja, men dessverre så er det nok ikke min tur før 4.juni. :( Er også student og har tre eksamener jeg skal ta dette semesteret. Men er jo mitt eget valg, jeg vil bli fortere ferdig med utdannelsen, så derfor har jeg valgt å gjøre det slik. Så dagene her (bør) brukes til effektiv lesing før han kommer, og jeg er straks ferdig med det ene faget.

Men guuuud jeg gleder meg til juni da, og min tur!! :D

Åhh misunnelig. Jeg skulle ha gått ut i perm på fredag ja, men dessverre så er det nok ikke min tur før 4.juni. :( Er også student og har tre eksamener jeg skal ta dette semesteret. Men er jo mitt eget valg, jeg vil bli fortere ferdig med utdannelsen, så derfor har jeg valgt å gjøre det slik. Så dagene her (bør) brukes til effektiv lesing før han kommer, og jeg er straks ferdig med det ene faget.

Men guuuud jeg gleder meg til juni da, og min tur!! :D

Jeg har også planer om å fullføre semesteret, men heldigvis skal alle andre ut i praksis nå, så det er ingen undervisning før etter påske. Har altså perm fra jobb, ikke skole, og burde så klart lese masse. Men det har jeg virkelig ingen motivasjon til nå.... :P Hvordan syns du at det går?

Så godt å høre at dere tar det med ro. Det er vel det man skal, eller? :) Da kan jeg lene meg litt tilbake jeg også, bygge rede og kose meg. :)

Her brukes den til å få unna meste av grovarbeidet til bacheloroppgaven. Nå skriver jeg heldigvis om spedbarn, så det blir ikke sååå vanskelig å kombinere med barselstiden heller ;)

Her brukes den til å få unna meste av grovarbeidet til bacheloroppgaven. Nå skriver jeg heldigvis om spedbarn, så det blir ikke sååå vanskelig å kombinere med barselstiden heller ;)

Flink du er! Kjenner jeg burde skrive litt oppgaver, men jeg er jammen ikke mye motivert.... :p

Kjeder meg!!! Ser på tv og prøver å få dagene til å gå. Alt klart :)

Kjeder deg??? Åh, skulle ønske jeg kjedet meg litt... :p Jeg har alt for mye jeg burde ordne, men vil helst bare soooove.... :)

Kjeder deg??? Åh, skulle ønske jeg kjedet meg litt... :p Jeg har alt for mye jeg burde ordne, men vil helst bare soooove.... :)

Hehe, alt er jo klart og makter ingenting enn å sitte i sofaen. Sliten, men rastløs!!! Og fortsatt noen uker igjen...
Anbefales ikke, syntes veldig synd på meg selv jeg ;)

Hehe, alt er jo klart og makter ingenting enn å sitte i sofaen. Sliten, men rastløs!!! Og fortsatt noen uker igjen...
Anbefales ikke, syntes veldig synd på meg selv jeg ;)

Uff, skjønner, det må være kjedelig hvis du ikke orker noenting. Jeg har plutselig masse energi, men ikke tid til å gjøre det jeg vil. Unntatt i dag, nå har jeg virkelig kost meg, vært på kafe og greier. Luksus! Håper du ikke kjeder deg ihjel før minien kommer da! :)

Heisann,

jeg også slapper av, går på cafe med venninner osv :)
neste uke skal jeg til frisøren.. tenker man kan gjøre koselige ting nå som man ikke får tid til når babyen har kommet :)
Fødebagen osv har jeg ikke pakket, og heller ikke satt stellebordet på badet og skrudd opp sengen.. men det er vel noe som får skje ganske snart tror jeg :)
Ha en fin fin kveld da dere.

Back
Topp