Permisjon

CandyCrush

Glad i forumet
Jeg fikk plutselig vondt i magen... Kom til å tenke på; Jeg jobber bare i ett vikariat nå, som avsluttes 1.september 2013. Hva skjer med permisjonen min da? Jeg har jo allikevel jobbet det man skal før fødselen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ingenting :) du får permisjon som om du hadde hatt jobb hele veien.

Du får permisjons pengene dine. Det eneste som skjer er det som hadde skjedd uansett, du må ho vare søke deg ny jobb til permisjonen din er over :) pengene og permisjonen din har fu krav på uansett :) og far har fortsatt like mye krav på sin permisjon :)

Du får permisjonspenger som vanlig. Det er vel også NAV som betaler permisjonspengene. Det er ikke like gode vilkår på det (derfor håper jeg på å forlenge mitt vikariat sånn at det er jobben som betaler).

Pjuh, så bra..Nå ble jeg glad! Håper å forlenge vikariatet, eller få komme tibake når jeg er ferdig med permisjonen:-) Hvordan er det med ferie? Blei ferie uten lønn da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Du får utbetalt av nav resten av fødselspermisjonen. I 2013 får du feriepenger fra vikariater du har hatt + noe fra nav. Feriepenger fra nav er bare på grunnlag av noen uker, så ikke like mye som vanlig...
du får altså litt feriepenger neste år...

Om vikariater blir forlenga så har du rett på 5 uker ferie m feriepenger ja.... Og du skal jo ha 5 uker ferie i år, for det trekker de deg nok for i år...

Back
Topp