permisjon

litlå

Gift med forumet
skal noen av dere ha permisjon utover det ene året? jeg satser på å fortsette permisjon til august 08. hvis vi klarer det økonomisk da...

Nei, det blir med det jeg får betalt for... men må kanskje operere armen, så håper det blir gjort rett etter at permisjonen er slutt...

jeg har søkt ett halvt år i tillegg til det året jeg får lønn for. Vi fikk så mye igjen på skatten at vi klarer 6 mnd. uten lønn [:)][:)][:)]  har også søkt om å begynne igjen i 80% stilling 

jeg vil også søke om å jobbe 80%, hvordan gjorde du det? klem

ORIGINAL: litlå

skal noen av dere ha permisjon utover det ene året? jeg satser på å fortsette permisjon til august 08. hvis vi klarer det økonomisk da...

Signerer[:)]
Blir kos 

Skal ikke søke om utvidet permisjon, men skal være hjemme meste av tiden frem til han er 3 år.

Hadde egentlig tenkt til å gå tilbake i 50 % jobb, men med sfo og barnehage vil jeg ikke sitte igjen med noen ting [8|] og 100 % jobb med 5 barn er uaktuelt...

Skal derfor prøve meg som konsulent i TW så får vi se hvordan jeg trives med det [;)]

ORIGINAL: tweety78

Jeg sendte en søknad til arbeidsgiveren min, regner med det går i boks, men har ikke fått svar enda. Da skal jeg ha fri en dag i uken til å få orden på klesvask og husvask. Blir sikkert tøft å begynne på jobb igjen, med en liten i huset itillegg

Her blir det berre det eg får betalt, men får sjå ka som skjer med barnehageplass og sånt- ikkje berre berre her i Bergen virke det som...

ORIGINAL: MiaMamma

ORIGINAL: tweety78

Jeg sendte en søknad til arbeidsgiveren min, regner med det går i boks, men har ikke fått svar enda. Da skal jeg ha fri en dag i uken til å få orden på klesvask og husvask. Blir sikkert tøft å begynne på jobb igjen, med en liten i huset itillegg

Akkurat det jeg har tenkt på også, så tror jeg skal gjøre som deg jeg, og søke om 80 % , i allefall det første året. Lever ikke akkurat fett med 80% lønn da men...men penger er ikke alt. Har jo så vi klarer oss bra [:)] Godt å føle at ikke alt er helt opp ned hjemme også. Og blir jo en stor overgang å begynne og jobbe igjen også. Huff...gruer meg jeg![:'(] 

Her er planen at jeg og pappa`n skal dele permisjonen 50/50, men det betyr jo at jeg må ut i jobb fra august [:o]  huff.... ikke mye lyst til det nå akkurat

Jeg må nok begynne å jobbe rett over jul... Da har vi søkt på bhg.plass.. jeg har litt lyst til å begynne på skolen(sykepleien) Men jeg får se hva det blir til...

JEG STARTER PÅ JOBB I SLUTTEN AV OKT. DA SKAL PAPPA`N
HA 6 UKER PERMISJON. SÅ HÅPER JEG AT DET HAR ORDNET SEG
MED B.HAGE, FOR DA STARTER HAN DER I SLUTTEN AV NOV -
STARTEN AV DES.

Blir vel til at jeg begynner i jobb igjen januar neste år..hvis jeg har noen jobb da [&:] (har foreløpig vikariart ut juni i år) Skulle GJERNE hatt mulighet til å være lengre hjemme..men en må ha penger også. Sambo tjener ikke akkurat fett heller [:'(] Har tenkt på å evt søke om jobb i barnehage..og prøve å få plass til BA der. Synes jeg går glipp av så mye dersom jeg skal jobbe og må ha han 100% i bhg [:(]

Back
Topp