permisjon

cazy

Elsker forumet
er det noen som har søkt på permisjon...??
vet ikke hvordan skjema det er...Noen som vet det..??
jeg har et skjema,men det er for foreldrepenger og stønader å sånn...
tror ikke jeg skal ha det...
tror pengene mine blir flyttet fra sykepenger til permisjonspenger(eller hva det heter) av seg selv..

Dette lurer jeg også på. Har fått hentet skjema hos nav..men synes det var endel spm jeg ikke visste hva jeg skulle svare på...... Men har jo heldigvis litt tid da...... Nå driver jeg å finner frem lønnslipper, de må være med på søknaden..Og når man er så vims så meg, er det enliten kunst i seg selv å finne de[:D]

har ikke fått noe informasjon om hva jeg skal søke...
Jeg syns legen eller jordmor kan fortelle litt om det...

ja, jordmor fortalte meg om det sist jeg var hos henne. Men der og da virket det sæå enkelt. Nå når jeg sitter med papirene i hånden var det ikke så enkelt alikevel[8|] Men det går alltids an å ringe til nav å høre[:D]

sant det...men de er ikke noe hyggelige her jeg bor...

må prøve å finne ut av det ganske fort jeg også...

Jordmoren min sa at det burde være levert til tre uker før permisjon... men det kan jo være forskjellig fra sted til sted. Er ikke noe snille eller effektive her heller.... Jeg er VELDIG gled når jeg har fått det gjort!!![:)]

Lurt å søke før uke 30 fordi behandlingstiden hos nav kan være treig. Kan printe ut de fleste papirene på www.nav.no. Jeg har ikke sett så mye på dem, men har printet dem ut og tenkte vi skulle få sett på det i påsken.

Må vi søke om dette selv? Slik jeg forstod arbeidsgiveren min så var det hennes jobb å ordne alt dette? Misforstod jeg alt?

Du må selv fylle ut en del papirer mener jeg å tro! En venninne jobbet på trygdekontoret og brukte mye tid på å fylle dem ut selv om hun jobbet med dem hele tiden. Så sikkert lurt å dobbeltsjekke kjapt.

Skal gå inn på nav og kikke jeg. Godt at vi har babyverden ellers så hadde jeg bare sittet her og ventet på penger som aldri kom[8D]

ORIGINAL: Maur Asto

Lurt å søke før uke 30 fordi behandlingstiden hos nav kan være treig. Kan printe ut de fleste papirene på www.nav.no. Jeg har ikke sett så mye på dem, men har printet dem ut og tenkte vi skulle få sett på det i påsken.

Men det er forskjellige papirer som skal fylles ut til den hvor man skal søke på penger og den som man skal søke på permisjon??

Back
Topp