Permisjon!

babyboy2010

Glad i forumet
Da var min første dag i permisjonen begynt! Har jo vært sykemeldt de siste 4 ukene,
men nå kan jo småen bare komme[:D]

Ha en fin dag videre jenter[;)]

deilig! siste dag på jobben i morra, så er det ut i perm på meg også. jobber bare 50% da så blir der bare 4 timer, så blir det kake på jobben[8D]

Jeg har også påbegynt permisjonen i dag ;D Men har fortsatt ikke fått godkjent søknaden, så håper det skjer snart! :)

Kos deg i permisjonstida ;D

ORIGINAL: lillebebis

Jeg har også påbegynt permisjonen i dag ;D Men har fortsatt ikke fått godkjent søknaden, så håper det skjer snart! :)

Eg venter også på svar på nav, tenkte å ta meg en tur bort til de i morra og høre hva de egentlig holder på med!! Tar alt for lang tid, sendte papirene inn når eg var i uke 26, skulle maks ta 2 måneder liksom!![:'(]

ORIGINAL: babyboy2010

ORIGINAL: lillebebis

Eg venter også på svar på nav, tenkte å ta meg en tur bort til de i morra og høre hva de egentlig holder på med!! Tar alt for lang tid, sendte papirene inn når eg var i uke 26, skulle maks ta 2 måneder liksom!![:'(]

Ja jeg skal også stikke innom i morgen for å forsikre meg at de i det minste har meg i "haste" bunken ;)

Jeg begynte på min i går. Har ikke merket så mye til det da siden jeg har vært helt sykemeldt i 3 uker allerede. Nå vil jeg bare at jenta mi skal komme[:)]

så herlig. no kan de søte små bare komme til oss[:D]
nyt permisjonen..

Back
Topp