hehe jaVarierer fra plass til plass. Mot opp og håp på det beste. Haha
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe jaVarierer fra plass til plass. Mot opp og håp på det beste. Haha
Det gjør jeg bestandig for jeg skjønner så og si NADA av det som står der. Synes det er lettere at de regner ut for meg enn at jeg skal klø meg i hode for å finne det ut selv.Det må man, og et godt tips.. les, bestem dere for hvordan dere vil ta ut foreldrepengene og ta med dere nødvendige papirer og bestill time hos nav og fyll ut, med en rådgiver tilstede.![]()
Jeg er hvertfall helt blankDet gjør jeg bestandig for jeg skjønner så og si NADA av det som står der. Synes det er lettere at de regner ut for meg enn at jeg skal klø meg i hode for å finne det ut selv.
Synes hele nav systemet er så vanskelig å forstå![]()
Vi har heldigvis ei på jobb som driver med blandt annet dette og ba meg bare komme til henne så skulle hun hjelpe meg. Blir vel ekstra styr her fordi jeg har en 41.55% fast stilling. Og den prosenten får jeg betalt fra jobben under hele permisjon. Men så jobber jeg ekstravakter ca 55% og det skal nav betale så blir 2 søknader. I tillegg, for å gjøre det ekstra vanskelig, ønsker jeg jobbe 1-2 dager i uka fra mai/juni der pappaen er hjemme for å forlenge permisjon lengst mulig.
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Du gjør det lettvindt forstår jeg. hahaha
Kommet deg til legen for sykemelding?
Arbeidsøker. :/Haha ja må jo lage litt hodebry for "kontorrottene" på jobb
Nei skal jobbe hvertfall ut denne uken. Mulig jeg prøver få time hos legen på tirsdag eller en annen dag neste uke.
Jobber du enda?
<3 termin 4 desember 2014 <3
Takk49 uker (10 til far) og 59 uker(10 til far)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app