Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vil ha mest mulig tid og med lønn i hvertfall. samboer vil ha det slik at når han skal tre til så vil han fordele utover hver fredag.Det må man, og et godt tips.. les, bestem dere for hvordan dere vil ta ut foreldrepengene og ta med dere nødvendige papirer og bestill time hos nav og fyll ut, med en rådgiver tilstede.![]()
sorry dumt spm altså..Ja alle må det
overhodet ikke noe dumt spørsmål..sorry dumt spm altså..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
vil ha mest mulig tid og med lønn i hvertfall. samboer vil ha det slik at når han skal tre til så vil han fordele utover hver fredag.
hva slags andre papirer enn bekreftelse må man ha med?
aha takkDet skal være en foreldrepengeveileder på NAV sine sideer. Gå der og så finner du ut.. Du fyler inn informasjon som gjelder for dere så får du opp en liste med dokumentasjon som kreves for akkurat dere to![]()
Nei på ingen måtesorry dumt spm altså..
Du kan gjøre alt på nettMå man bestille time og møte opp på NAV? Kan man ikke gjøre alt på nett?
Ehh okei.. da skjønner jeg ikke hvorfor de jobber der.Det er et surr fra ende til annen, dette med permisjon, foreldrepenger og fedrekvote, synes jeg. Har vært gjennom det for bare litt over 2 år siden, men kan ikke si at jeg kommer til å bli noe mindre forvirret denne gangendet virker jo ikke som at de som jobber på NAV kan jobben sin, her fikk vi bare som svar til alle spørsmål vi hadde; "dere finner svar på nettsiden til NAV".
![]()
Varierer fra plass til plass. Mot opp og håp på det beste. HahaHar aldri vært på nav. er det bare å møte opp eller må man avtale et møte? (juuhu så smart jeg er)