permisjon osv

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
må det søkes til nav uansett om man har fast jobb?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

er veldig lite inne på det..

Jeg vei ikke så mye jeg heller, men vet at det altid må søkes, uansett. Søknaden må inn 3 mnd før du skal ut i permisjon, og du må legge ved bekreftelse på termindato fra lege/jordmor, som de ikke gir deg før rundt uke 26. Er mye annet også, men er dette jeg husker at arbeidsgiver sa til meg.

Ja, man søker foreldrepenger hos NAV :) bare gå inn på NAV sine sider, ikke dumt å sette seg inn i det allerede nei, da det er kronglete å forstå alltid hva de skal ha, trenger og hvordan du evt vil dele det opp, og med far sin kvote osv ! :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14 ❤️

Det må man, og et godt tips.. les, bestem dere for hvordan dere vil ta ut foreldrepengene og ta med dere nødvendige papirer og bestill time hos nav og fyll ut, med en rådgiver tilstede. :)

Det må man, og et godt tips.. les, bestem dere for hvordan dere vil ta ut foreldrepengene og ta med dere nødvendige papirer og bestill time hos nav og fyll ut, med en rådgiver tilstede. :)
vil ha mest mulig tid og med lønn i hvertfall. samboer vil ha det slik at når han skal tre til så vil han fordele utover hver fredag.

hva slags andre papirer enn bekreftelse må man ha med?

vil ha mest mulig tid og med lønn i hvertfall. samboer vil ha det slik at når han skal tre til så vil han fordele utover hver fredag.

hva slags andre papirer enn bekreftelse må man ha med?

Det skal være en foreldrepengeveileder på NAV sine sideer. Gå der og så finner du ut.. Du fyler inn informasjon som gjelder for dere så får du opp en liste med dokumentasjon som kreves for akkurat dere to :)

Det skal være en foreldrepengeveileder på NAV sine sideer. Gå der og så finner du ut.. Du fyler inn informasjon som gjelder for dere så får du opp en liste med dokumentasjon som kreves for akkurat dere to :)
aha takk:)

Det er et surr fra ende til annen, dette med permisjon, foreldrepenger og fedrekvote, synes jeg. Har vært gjennom det for bare litt over 2 år siden, men kan ikke si at jeg kommer til å bli noe mindre forvirret denne gangen ;) det virker jo ikke som at de som jobber på NAV kan jobben sin, her fikk vi bare som svar til alle spørsmål vi hadde; "dere finner svar på nettsiden til NAV". :p

Kjenner jeg gruer meg allerede til søknaden :p vært gjennom det 2 ganger. Og er bare 1 år siden sist. Men en papirmølle! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Må man bestille time og møte opp på NAV? Kan man ikke gjøre alt på nett?

Må man bestille time og møte opp på NAV? Kan man ikke gjøre alt på nett?
Du kan gjøre alt på nett ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Altså. Du må skrive ut da. For må må sende med bekreftelse fra lege / jm at du er gravid etter uke 24. Og jobben må sende inn inntektspapirer.

Alle må søke:)

Det er et surr fra ende til annen, dette med permisjon, foreldrepenger og fedrekvote, synes jeg. Har vært gjennom det for bare litt over 2 år siden, men kan ikke si at jeg kommer til å bli noe mindre forvirret denne gangen ;) det virker jo ikke som at de som jobber på NAV kan jobben sin, her fikk vi bare som svar til alle spørsmål vi hadde; "dere finner svar på nettsiden til NAV". :p
Ehh okei.. da skjønner jeg ikke hvorfor de jobber der. :p

Har aldri vært på nav. er det bare å møte opp eller må man avtale et møte? (juuhu så smart jeg er:p)

Har aldri vært på nav. er det bare å møte opp eller må man avtale et møte? (juuhu så smart jeg er:p)

Varierer fra plass til plass. Mot opp og håp på det beste. Haha

Back
Topp