Permisjon og permisjonpenger?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan planlegger dere og fordele permisjonen?

80% ? 100%?

Fortell! :-)

100% far skal ha sine 10 uker.. taper mye penger om han skal ha mer..

100% lønn her. Kun jeg som har rett på permisjon så far får ingenting. Skal nok ta ut noen månender ulønnet permisjon, har ingen plass å gjøre av henne før hun kan begynne i barnehage.

100%, far får 10 uker + ulønnet perm til barnehagestart

Har ikke bestemt oss enda, synes det er vanskelig! Dette er vårt første barn, så vi har ikke noe å sammenligne med..

Ikke begynt å sjekke det opp enda. Noen som vet når man må bestemme seg/sende inn papirer?

Skal ha 100% og far skal få ha sine uker, samtidig at jeg er hjemme siden jeg ikke har jobb :)

100% lønn, men jeg skal ha ti eller tolv uker ulønnet perm. Far skal ha 10 uker. Papsen er lektor og har lang sommerferie, så da overlapper ferien permisjonen når den er ferdig:)

80% lønn, far skal ha hvertfall 10 uker, kanskje 12..

Tar 80% også denne gangen - tar ikke sjansen på å ta 100% og ulønnet perm da man mister en del rettigheter i forhold til sykepenger etc ved å ta perm uten lønn. Man kan aldri vite ;) Må få perm + ferie til å vare fram til barnehagestart i august.

100% permisjon her, pluss ca 3 månader med ulønna perm for å få ting til å gå rundt før barnehagestart. Far skal ha 10 uker :)

100 % og håper på barnehageplass fra april. Hvis ikke har jeg ti uker ferie og pappa'n sju uker ferie, så det holder nesten til barnehagestart i august.

100%, her er far selvstendig næringsdrivende så kan ikke ta permisjon (kan ikke være borte fra sitt eget ny oppstarte firma). Så vi mister hans 10 uker... :-( Jeg skal være hjemme til baby er 2 år. Greit med kontantstøtten :-) Så her er det sparing ;-)

Back
Topp