Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legger du det da inn i foreldrepengesøknaden hos nav?Jeg tar alle 5 ukene i sommer, når jeg får feriepengene fra jobben. Får uansett utbetalt foreldrepenger fra arbeidsgiver også, så for meg har det ikke så mye å si når jeg tar de ut. Bare enklere å kjøre alt på en gang i sommer, i forhold til søknad og registrering hos arbeidsgiver
Legger det inn som opphold i søknaden ja. Ellers blir permisjonen kortereLegger du det da inn i foreldrepengesøknaden hos nav?
Jeg er ikke 100% sikker her, men jeg tror ikke det er noen fordeler med å ta ferien etter ulønnet permisjon.Jeg tenkte å ta ferien på sommeren som et opphold, og da er permisjonen ferdig rett før jul.. og jeg kan bruke «fleksitid» i romjulen. Er det noen fordeler med å ta ut ferie etter permisjonen i stedet for midt i? Jeg tror det er en fordel å ta ut ulønnet perm før ferie, hvis man kan, for da sparer man seg opp noen rettigheter i ferien? Og disse røde dagene skjønner jeg ikke helt..
Du mister rettigheter om du tar mer enn 13 dager ulønnet i slengen. Om du tar ulønnet midt i permisjonen, har mer enn 13 dager ulønnet sammenhengende, så må du være fysisk tilbake på jobb minst 1 dag etter permisjonen før ferien for å kunne bruke ferien som oppsparing til rettigheter.Jeg tenkte å ta ferien på sommeren som et opphold, og da er permisjonen ferdig rett før jul.. og jeg kan bruke «fleksitid» i romjulen. Er det noen fordeler med å ta ut ferie etter permisjonen i stedet for midt i? Jeg tror det er en fordel å ta ut ulønnet perm før ferie, hvis man kan, for da sparer man seg opp noen rettigheter i ferien? Og disse røde dagene skjønner jeg ikke helt..