Nikken med julibarn
Første møte med forumet
Jeg har termin 1. juli og har bestemt oss for 54 uker permisjon med 80% lønn. Jeg jobber sommiljøterapeut i skolen og går ut i permisjon 8.juni. Egentlig starter jeg ferie 25.juni til 31.juli, men da har jeg jo permisjon så jeg må ta den ut senere. Det vi kunne ønske oss var at jeg kunne overføre mine 5 uker med ferie til våren 2008 da samboeren har pappapermisjon. Fordelen for oss og for jobben er at jeg da blir borte et helt skoleår.
Fikk beskjed av kontordama på jobb at jeg kun kan overføre 3 uker ferie- Noen som vet om det stemmer?
Det som er ulempen for oss er om jeg tar ut mine ferieuker og forlenger min permisjon for da vil samboerens pappapermisjon bli når han har ferie til neste år. Han jobber også i skolen.
Noen som har forslag til hva vi kan gjøre?
Fikk beskjed av kontordama på jobb at jeg kun kan overføre 3 uker ferie- Noen som vet om det stemmer?
Det som er ulempen for oss er om jeg tar ut mine ferieuker og forlenger min permisjon for da vil samboerens pappapermisjon bli når han har ferie til neste år. Han jobber også i skolen.
Noen som har forslag til hva vi kan gjøre?
vi får tenke litt til og se hva vi finner ut av... Ikke så lett å planlegge et helt år fremover. Får nok satse på å ta ut to uker ferie i år og overføre tre uker til neste år. Alt ordner seg:-)