Permisjon frem til august 2016...

høres tipp topp ut. men tror ikke vi får til det pga lån(nettopp bygd hus) og sånt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Usikker på om vi også får det til, har passe mye i boliglån - må regne en del på det og begynne å tenke nå og ikke en mnd får permisjonen går ut... Håper vi kan få det til med å være tidlig ute..(selv om tusenlappene ikke strømmer inn av den grunn :p )


Jente 2010 & 2012 <3
 
Her har vi planlagt at jeg går hjemme med mini til h*n er 2-2 1/2 år. Liker ikke å sende for tidlig i barnehagen .


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Her skal jenta vi har nå i bhg neste høst. Da blir ho 3 år ;-) skjønner godt du vil være hjemme :) vi jobber begge to. Eg 70% heime på gården og han 60 % turnus som kokk på sykehjem. Alltid ferdig kl 15. så eg arbeider når det passer meg og ettermiddager når han arbeider. så derfor funker det. Med denne blir den vel hjemme til den er 2år da kontantstøtten e ferdig. Starter i bhg januar 2017 ;-) da har mannen gått fra 60 til 90% stilling.. da orker ikke eg jobbe bare ettermiddager fra halv 4 hveeer dag :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I Bhg mini fikk gikk det ikke.


Sent from my iPhone using BV Forum
Sikkert forskjellig fra kommune til kommune og fra privat til kommunalt., :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
 
Håper å få til permisjon til august 2016. Så begynner å legge av ferie pg skattepenger allerede nå. Så håper og tror vi får det til. :)

Synes det er dumt at det ikke et lettere å være hjemme lengre for dem som ønsker det, og hsr forståelse for at ikke alle kan det. Jeg tror ikke selv jeg hadde ønsket å sende mitt barn i barnehage fra 12 mnd, men tror at det varierer veldig fra barn til barn hvordan de takkler det. :) Hver kjenner sitt barn best. :)
 
Vi har ikke tenkt så mye på det enda, men kan hende jeg begynner å jobbe en dag i uka etter en stund og drar ut permisjonen på den måten. Driver eget firma så da slipper jeg å være helt borte for kundene mine :)
 
Jeg har tenkt å ha hjemme kontor 40% i permisjonen for å gjøre den lengre.
 
Her håper vi at farmor går av med pensjon når hun er 66, så da ordner det seg. Om ikke får vi finne dagmamma eller noe:) ordner seg alltids.
 
Back
Topp