Tananka
Glad i forumet
Lurer på om det er andre som tenker å hjemme med barnet frem til august 2016? Eller noen som har erfaring ed å gå hjemme flere mnd uten lønn.. Begynner å tenke litt på hvordan vi skal kunne finansiere det med minstejenta her gikk jeg hjemme 4 mnd uten lønn, en av mnd var feriepenger så det gikk jo fint. Ellers hadde jeg studert i tillegg til jobb så hadde opparbeidet meg med at jeg hadde lagt vekk fødselspenger fra lånekassen som jeg betalte ut som lønn de mndene. Det går ikke nå da jeg ikke studerer lenger vi har nylig kjøpt hus og dermed økt boliglån så er ikke mulig å leve på en inntekt. Tenker å høre med banken ift avdragsfrihet på lån for en periode, noen som har erfaringer?
Så tenker jeg mulighet med å jobbe kveld/helg. Er ansatt som ekstavakt på en bolig, men ønsker helst ikke det.. Så tenker jeg mtp dagmamma. Ser for meg at de jeg kommer k barselgruppe med sitter i samme situasjon og at jeg dermed kan ha mulighet på å tjene noe penger med å være dagmamma for et par andre.
Så tenker vi å prøve å planlegge litt nå ift å legge vekk penger i mnd. Litt vankelig å spare mer enn det vi allerede gjør, vi pusser nemlig opp huset
Så skyt ut ideer eller erfaringer, tips - hvordan kan vi kunne gå hjemme i permisjon frem til august 2016? blir vel faktisk 8-9 mnd uten lønn for meg , også kommer pappapermen på 10 ukene..
Jente 2010 & 2012 <3
Så tenker jeg mulighet med å jobbe kveld/helg. Er ansatt som ekstavakt på en bolig, men ønsker helst ikke det.. Så tenker jeg mtp dagmamma. Ser for meg at de jeg kommer k barselgruppe med sitter i samme situasjon og at jeg dermed kan ha mulighet på å tjene noe penger med å være dagmamma for et par andre.
Så tenker vi å prøve å planlegge litt nå ift å legge vekk penger i mnd. Litt vankelig å spare mer enn det vi allerede gjør, vi pusser nemlig opp huset
Så skyt ut ideer eller erfaringer, tips - hvordan kan vi kunne gå hjemme i permisjon frem til august 2016? blir vel faktisk 8-9 mnd uten lønn for meg , også kommer pappapermen på 10 ukene..
Jente 2010 & 2012 <3