Permisjon ferie arbeidsledig

Kokle

Elsker forumet
Hei[:)]
Lurer på om nokon kan svare meg på ein liten sak. Har eit vikariat no som går ut i juli. Går ut i permisjon i begynnelsen av mai, og får lønn fra jobben fram til vikariatet går ut- deretter går det over te nav.

Det eg lurer på er om eg skulle reservert meg for ferie i år. Slik at eg får utbetalt både feriepenger og vanlig lønn i juni, for det er sånn det funker då, eller? Har jo ingenting å sei for meg, skal jo ikkje tilbake i den jobben uansett og kan jo ta meg fri så lenge eg vil etter permisjonen i grunn. Tenker at eg taper ein del på å ta ut ferie, då eg blir trekt 1 mnd i lønn i juni. Eller er eg heilt på jordet ?

Du skal ikke jobbe der hele året, så da må du ikke ta ut ferie. (Men kanskje NAV krever at du tar ut ferie for så lenge du har tjent opp feriepenger for. Beklager, her ble jeg plutselig usikker... )

Nei eg og e i stuss om dette er greit.. Finner ingenting om det på nettet heller. Skulle ønske eg hadde eit orakel, har jo aldri hatt så mange spørsmål som etter at eg blei gravid[:D]

Back
Topp