Permisjon, endelig!!

jealie26

Gift med forumet
I dag dro jeg hjem fra jobb, så sliten atte... skal egentlig jobbe tre dager til før permisjonen min trer til...men kjenner det er nok nå, så de rådet meg til å ta meg fri de siste dagene og nyte tiden hjemme [:)] Så da gjør jeg det...med god samvittighet..jeg har ikke en eneste sykedag i det hele tatt...

Jippi, nå er det bare å slappe av og lade opp til lille tulla vår kommer til verden [:)]
Blir kos å bare gjøre klart siste rest [:)]

Det hørtes deilig ut!
Nyt dagene nå [:)]

Så deilig. Slapp av og nyt dagene med god samvittighet. Det fortjener du nå[:)]

Nyt de siste ukene[:D]

åhhhhhhh så deilig for deg. tenk snart er vi mammaer heile gjengen hihi

ORIGINAL: metteliten

Så deilig. Slapp av og nyt dagene med god samvittighet. Det fortjener du nå[:)]

Signerer[;)] Godt med litt tid hjemme før det braker løs[:)]

Tiden har gått utrolig fort!! Trodde jeg skulle grue meg til å permisjon, men der er jeg ikke i det hele tatt....ser virkelig fram til å slappe av og gjøre andre ting enn jobb [:D] Sååå godt å våkne i dag og ikke skal avgårde dit..hehe...

Vi har vel alle her inne fortjent en slappeavperiode nå jenter [:)]

ORIGINAL: madonna

åhhhhhhh så deilig for deg. tenk snart er vi mammaer heile gjengen hihi
[:D]

Håper du får hvilt deg skikkelig før babyen kommer nå da. Jeg ble sykmeldt de to siste ukene før permisjonen min starter pga vondt i ryggen, fikk nesten litt sjokk når det plutselig gikk opp for meg at jeg ikke skal på jobb på et år. Er i full gang med å vaske og stryke babytøy[:)]

ORIGINAL: Znorkfrøken

Håper du får hvilt deg skikkelig før babyen kommer nå da. Jeg ble sykmeldt de to siste ukene før permisjonen min starter pga vondt i ryggen, fikk nesten litt sjokk når det plutselig gikk opp for meg at jeg ikke skal på jobb på et år. Er i full gang med å vaske og stryke babytøy[:)]

Ja, ikke sant...me to...det er rart å tenke på...men tipper den tiden kommer til å gå fortere enn vi noen gang kan forestille oss [:)]

Back
Topp