Permanent

Dramadama skrev:

Labambie skrev:
Ikke noe problem det, og få sånne bølger bare. Har man en flink frisør så... :-) Håret blir veldig slitt og permanent bør ikke tas på nyfarget hår eller hår som er bleket. 
Permanent sitter i håret til det vokser ut. Det ligger litt i ordet, det er permanent. Sitter liksom. 

Ja, og hvis man er litt heldig og har litt fall i håret så vil det nye håret som vokser ut også bølge seg litt ekstra. Det har ihvertfall mitt gjort.
Jeg hadde bare kjedelig fall før, men nå er det jo 2år siden jeg har tatt permanent sist, så det sitter jo i tuppa og helt nederst fortsatt. Og videre oppover bølger det seg :D

Herregud det var helt idiotisk forklart... :-S

Syns det var bra forklart jeg! 

Oonagh skrev:

Labambie skrev:
Ikke noe problem det, og få sånne bølger bare. Har man en flink frisør så... :-) Håret blir veldig slitt og permanent bør ikke tas på nyfarget hår eller hår som er bleket. 
Permanent sitter i håret til det vokser ut. Det ligger litt i ordet, det er permanent. Sitter liksom. 

Heter det bare det? Bølger lissom? 

Jeg vil anbefale deg å ta med litt forskjellige bilder til frisøren. Det gjorde jeg. Hadde vel tre forskjellige.
Ett av de var "NO WAY, det går ikke" sa frisøren. (Fordi det på bildet var krøller laget med krølltang) Så da slapp jeg å prøve å forklare hvordan jeg ville ha det, og ende opp med det motsatte :P

Labambie skrev:

Det har det IKKE gjort hos meg altså, mine krøller har forsvunnet etter ganske kort tid.
Nå er det mange år siden da, men det het jo permanent den gangen og:P
Mamma tok også permanent før, og hun måtte ta ny når krøllene forsvant, så det var nok ikke permanent permanent hos henne heller.

håper noen vil dele bilder! Farga håret hos frisøren idag, hvor lenge burde jeg vente med permanent da?

Back
Topp