Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nydelig!! Kan man føne håret med permanent tro?Fru Fryd skrev:
Er ikke det kaldt på vinteren? Kan du tørke det godt i håndkle da?Fru Fryd skrev:
Dramadama skrev:
Er ikke det kaldt på vinteren? Kan du tørke det godt i håndkle da?Fru Fryd skrev:
Jeg klemmer ut alt vannet jeg får til. Er bare å klemme håret litt oppover inni håndkleet, og ikke vri eller bruse til håret. Bare klemme masse :D
Når du klemmer så blir krøllene superfine. Bør heller ikke bruke hårbørste, men kun gre det med fingrene i dusjen for å få av evt løse hårstrå.
Går det an å få sånn permanent?Tøsa! skrev:
Jeg var hos frisøren en gang og ba om sånne store bølger, ikke krøller, men jeg fikk ganske små krøller. Æsj!
Jeg vil også ha sånn hår!
HolyCrap! skrev:
Jeg ler meg ihjel hvis permanent blir den nye BV-greia...Oonagh skrev:
. Hahahahahahaha!!!! Lo skikkelig høyt nå! Men det er jo fint da, vurderer det selv jeg faktisk! Bare etter at jeg har gifta meg da sånn for sikkerhets skyld!
Ikke noe problem det, og få sånne bølger bare. Har man en flink frisør så... :-) Håret blir veldig slitt og permanent bør ikke tas på nyfarget hår eller hår som er bleket.Labambie skrev:
Permanent sitter i håret til det vokser ut. Det ligger litt i ordet, det er permanent. Sitter liksom.
Ikke noe problem det, og få sånne bølger bare. Har man en flink frisør så... :-) Håret blir veldig slitt og permanent bør ikke tas på nyfarget hår eller hår som er bleket.Labambie skrev:
Permanent sitter i håret til det vokser ut. Det ligger litt i ordet, det er permanent. Sitter liksom.