Drømmer&håper88
Glad i forumet
Hvordan er det med dette med permisjon etter fødselen? Er det sånn at hvis jeg velger 12 mnd med 80% lønn så skal kjæresten ha permisjon 3 mnd uavhengig av hva jeg velger da? Eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkDet blir nye regler fra 1.juli, som dere kan lese om der https://www.nav.no/Familie/Svangers...+foreldrepengeperioden+fra+1.+juli.343120.cms
Er helt enig...Det er noe forb... drit at ikke hver familie skal kunne få bestemme sin egen permisjonsfordeling etter hva som passer dem best.
Vi taper MYE penger på at far MÅ ta ut 14 (!) uker!
Tror nok ikke vi hadde hatt verdens beste permisjonsordninger hvis det ikke hadde vært for "rødstrømpene"Slik går det når vi har rødstrømper I regjering...
Her får ikke far permisjon, da jeg er student og blir regnet som hjemmeværende til tross for at jeg skal fortsette å studere 100%..skikkelig frustrerende!
Det var snakk om at det kom nye regler og det håper jeg i ditt tilfelle. Far kan ta ut permisjon, hvis du fortsetter å studere, men det er vell bare det som overstiger mors 9 uker, altså 37 om jeg ikke husker feil. Håper de får gjort noe med det, for barn der mor er student har like mye behov og glede av å ha far hjemme, så forstår ikke at de ikke gjør noe med det.
Hørtes rart ut at mannen din ikke kan ta perm? Mannen til venninna mi hadde hele deres perm da hun studerte, hun tok kun ut de 9 ukene som er forbeholdt mor.