perm&ferie

liseann

Gift med forumet
hvordan var dette igjen... jeg har da tatt ut full perm (80%) som da er 54 uker, hvorav 6 av disse går til far.. kjapp hoderegning etterlater da 48 uker til meg... skal jeg da ha bakt inn ferien i denne perioden, eller kommer den i tillegg? altså 48 uker +5 ferieuker? det er vel slik er det ikke?

Det stemme det [:D] 

Ferieukene dine plusses på ja [:)]

det er korekkt=)
er enig med deg enaj savner jobben litt men dette er liksom et drømme liv hehe=)

Uff ja...
Nå er det helt fantastisk!! Gruer meg til å være mange timer borte fra Jonas...[:(]
Men samtidig, så savner jeg jobben og kollegaene! Men sukk, det er deilig å være mamma på heltid [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Enaj

Hver gang ordet PERMISJON nevnes begynner jeg å ANGRE...

Det er litt kjipt å begynne å angre for at jeg ikke tok full perm med 80 % lønn nå liksom,
det gjør faktisk jeg, selv om jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen og vi har mange nye spennende prosjekter på gang og vi har flyttet lokale og hele pakka, så gruer jeg meg til dette "drømmelivet" en dag tar slutt. Nå legger jeg meg når jeg vil, står opp når jeg vil ( rettelse : når lille O vil  ) Går i pysjen halve dagen dersom det er dårlig vær ute, går ut på trilleturer når det er fint vær, ligger timesvis på gulvet å pludrer og leker med vesla.

Å stå opp tidlig om morgen, ta på staselig jobbeklær, være stresset og føle at jeg hele tiden har dårlig tid, være borte fra morgen til ettermiddag, forretningsreiser, møter både i helg og på kveldstid, blææææææ [:'(]

Livet er jo så herlig slik jeg har det akkuratt nå.

dere får kjære på med nr to!!

Vi har ordnet det slik at jeg har ferie 4 uker i juli så jeg "forlenger" min del av permisjonen 4 uker. Da har pappa'n 4 av sine uker. [:)] Så vi får MASSE ferie sammen. 4 uker, pluss 4 uker som sambo har i ferie (de fordeler han over året da) 

Back
Topp