Perm. 80% eller 100% dekning?

Er alene, så må ha 100%, har ikke råa til å gjøre det annerledes.. Barnefaren er student og jobber ikke, så det er uansett bare jeg som har krav på foreldrepenger

Vi skal ha 100% dekning...har plan om å ta de første ukene som er forbeholdt mor....de to første også sammen med pappaen. Jeg skal være hjemme fra 1.januar (permisjonen starter da) til midten av august...da håper jeg at jeg får jobb der jeg er nå (jeg har vikariat på 4.året) ....jeg må jo selvsagt søke og får vite mer i mai tenker jeg. Jeg jobber som lærer, og tenker og starte i jobb ved skolestart i august, da i 50% stilling...og ha graderte foreldrepenger sammen med pappaen når han har sin permisjon...han skal jo ha 14 uker, men om vi tar 50/50 fra august, så kan han forlenge permisjonstiden sin med dobbelt så mange uker...da kan jeg jobbe 50% frem til jul...sånn cirka (det samme gjør pappaen) så får vi se hva vi gjør etter jul....bhg.plass eller farmor...evt dagmamma...
Det er iallefall det som er planan pr nå...skal innom NAV på tirsdag å få hjelp til å fylle ut papirer og spørre om alt jeg lurer på...phu...det blir en laaaang liste....jeg bør vel notere ned stikkord :-)

Jeg skal ha 80% siden jeg vil gå lenger hjemme når lillemann kommer :)
Har igjen 2 uker ferie i år men de overfører jeg til neste år , da hsr jeg 7 uker ferie :)
Far skal ha 14 uker i begynnelsen av 2015 :) men vi sliter litt med tanke på at barnehageopptak er i august, så vet ikke helt hva jeg gjør fra april til han begynner i barnehagen :) det får vi ta når den tid kommer :)

Slik skal vi også gjør det :-)

Sendt fra iphone via bv forums app

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk forståelsen av at hvis mor tjente over 400000 kr i årslønn, svarte det seg å ta 100% og heller ta resten ulønnet. Mister goder som sykepenger mm, men vi går for denne løsningen. Vi har planer om å jobbe 50% hver etter jan 2015 og frem til barnehagestart i aug :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp