Masse lykke tilSiden jeg skriver midt på natten mens alle ligger godt under dyna så skal jeg om noen få timer på ul (8 dager med sprøyter). Er litt spent på utfallet og om jeg skal stimuleres noen dager ekstra. Jeg har 300IE med pergoveris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilSiden jeg skriver midt på natten mens alle ligger godt under dyna så skal jeg om noen få timer på ul (8 dager med sprøyter). Er litt spent på utfallet og om jeg skal stimuleres noen dager ekstra. Jeg har 300IE med pergoveris.
Har du stimulert lenge? Håper det er gullegg i eggposene. Er jo ikke antall egg det kommer an på, har iallefall jeg erfart.Da har jeg vært på ul kontrol. Resultatet ble 4 dager ekstra med pergoveris og ny ul kontroll mandag. Så da var det å punge utHar gått laaangt over egenandelen.
Så er spent på hva gyn. sier på mandag.
Var noe skuffet da de fant 4 eggposer. Hva har dere som AMH-verdi og hvor gammel er du?
Spurte hva min AMH var og legen sa 7.5.Har du stimulert lenge? Håper det er gullegg i eggposene. Er jo ikke antall egg det kommer an på, har iallefall jeg erfart.
Jeg tror jeg har AMH på 19 sist jeg sjekket. Er 34 år. Enn du?
Har du fått ut flere egg tidligere? Og hva har du evt stimulert med da?
Skal man sette den i låret? Satt den i magen jeg... Hadde ikke noen bivirkninger.