pergotime

x1x*isa*

Forelsket i forumet
eg var hos gyn. idag.
ingen tegn til fleire cyster[:)]
og eg skal starte med pergotime[:)] gyn. meiner eg skal bli gravid innen 2-3 månader[:D]

er det andre som har brukt pergotime? og blitt gravid då?

krysser fingrene no!! [;)][:D]

og har ein veldig flink gyn. som faktisk var svigermor sin gyn. når min mann var i hennes mage[:D]
og folk reiser langt for å gå til han[:)]

Vil bare krysse fingrene for deg *isa* Kjenner ikke til Pergotime, vi måtte igang med prøverør - og det gikk jo fint som du kan se.

så bra da....[:D]

da er det nok en spire i magen din og isa om ikke lenge...

krysser fingrene for deg, at det skjer rimelig fort[;)]

klem.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

alt for deg......

Kathrine

5 piller annakvar mens ja.
godt å sjå at du tammis fekk det til iallefall, gir håp, og eg er ved godt mot no[:)]

takk for gode råd tammis[;)] har ligge med beina rett opp 30 min kvar gang eg hehe[:)]

Joda går på pergotime jeg å ja! Min kur er noe sterkere! Jeg har 10 piller i 5 dager annahver syklus... og det virker for her har jeg sett egga... Men om jeg blir mer gravid det vet jeg ikke enda!!! Håper den sitter denne mnd... Har masse sex nå i allefall!!!

krysser veldig fingrene for deg pastella vennen!!! [:D]

Og forresten så har pergotime gjort at jeg har en normal syklus igjen på 28 dager!!!

så bra[:)] håper min syklus også blir betre, men har hatt ca 32-33 dager siste 2 månader no då..og det kan jo også vera normalt..

gledar meg til å få komt i gang med dette no, og føler tanta er rett rundt hjørnet no, og ho får no heller få lov å komme inn då..[;)]

Lykke til dere prøvere! [:)]

Hehe husker den følelsen der ja... Kom da tante!!! Vanligvis så vil vi ikke ha hu der, men nå vil du... HEHE...
Fikk du se om det var fortykket livmor? Om mensen har bygd seg opp eller?
Når jeg var så var det rett før mensen. Den kom 2 dager etter, men han så ikke at det var noe mens, det var bare blødning...

jeg også prøvde pergotime men det funket ikke. men jeg hadde mange syster da..jeg hadde time på prøverør i juni men ble gravid i mai..jeg gikk til akupungtur 10 ganger så satt hun gitt:) prøv akupungtur...det tror jeg ordnet opp for oss[:)]

Jeg er absolutt ikke overvektig så det passer ikke på meg i allefall... Jeg har store problemer med å legge på meg, så nå når jeg har gått opp 6 kg på 2 år så er jeg kjempefornøyd, men stor nedtur at vekta har gått nedover igjen i det siste også!!!
Jeg har fått pergotime ene og alene pga manglende el og uregelmessig blødning... Har ingen cyster eller liknende...

ORIGINAL: Pastella

Hehe husker den følelsen der ja... Kom da tante!!! Vanligvis så vil vi ikke ha hu der, men nå vil du... HEHE...
Fikk du se om det var fortykket livmor? Om mensen har bygd seg opp eller?
Når jeg var så var det rett før mensen. Den kom 2 dager etter, men han så ikke at det var noe mens, det var bare blødning...

ingenting sånt nei..det er kun litt hormonforstyrrelser som gjere at han ville prøve dette, eg har også eggløysing, men det dannes ei cyste ( som ikkje var der no[:)] ) rundt egget, og som sprekker.
det som skjedde då eg måtte på sykehuset sist..
forstod det ikkje heilt men, ellers så ser alt bra ut [:)]

sant som tammis seier, at det kan ha med overvekt å gjøre.

i forhold til BMI så er eg akkurat på grensa til overvektig..men eg har trent i mangen år, og har mykje muskler, veldig lite fett, og sånt tar ikkje BMI hensyn til..

men har ca 5 kg til eg vil gå ned då[:)] og det går rette veien[:)]

HÅPER VIRKELIG
At det sitter denne gangen!!

Feirer Pergotime-kuren din jeg[;)]

Hurra for flinke Gynekologer!!

den er eg med på, ballongfest!!

Håper det klaffer for dere alle sammen=)Kjempebra at cystene er borte Isa[;)]

Ballongfest for alle som SKAL bli gravide nå..
Laila76, *isa*, og alle de andre prøverne!

Back
Topp