Pergotime.....

VilSåGjerne

Forumet er livet
e d lege eller gyn som skriver det ut?[:)]

Gyn - fastlegen kan ikke skrive ut pergo /crinone og slikt, det var derfor bl.a. jeg ble videresendt til gyn...for jeg er jo utredet fra før...dette er også pga at jeg har flere SA og kjemiske bak meg og har ikke tid til å drøye nå.

Hopa rett på IVF, men jeg kunne nok kanskje ha prøvd pergo før mine IVF forsøk. Ble en runde kombi med IUI, de ville ikke gi meg pergo den gangen redd for at det skulle resultere i flerlinger, større risiko i svangerskapet da.

Men nå har jeg fått dobbel kur...så her er det full rulle....men på eget ansvar fikk jeg besjed om[8D] med tanke på at det lettere kan bli tvillinger og at det også kan være litt oftere SA, men det er vel pga at et egg som ikke ville ha festet seg ellers kanskje kan gjøre det nå..selv med genefeil....tror det er noe slikt.

Men pytt pytt, tenker slik at dersom det ikke hadde blitt noe av ellers så er det ikke pergoen som gjør at det skulle ende i SA dersom dette skulle skje....

TJa ble litt mye dette her. Har selv el men litt seint nå...dag 19-20 etter fødselen.

Hvordan er det med deg da, hvorfor vil du prøve pergo?

Det er nok gyn som skriver ut resept. Var hvertfall der jeg fikk da vi prøvde pergo før prøverør.

Planer om nestemann altså? [;)]

Lykke til!

ORIGINAL: twinanne

Gyn - fastlegen kan ikke skrive ut pergo /crinone og slikt, det var derfor bl.a. jeg ble videresendt til gyn...for jeg er jo utredet fra før...dette er også pga at jeg har flere SA og kjemiske bak meg og har ikke tid til å drøye nå.

Hopa rett på IVF, men jeg kunne nok kanskje ha prøvd pergo før mine IVF forsøk. Ble en runde kombi med IUI, de ville ikke gi meg pergo den gangen redd for at det skulle resultere i flerlinger, større risiko i svangerskapet da.

Men nå har jeg fått dobbel kur...så her er det full rulle....men på eget ansvar fikk jeg besjed om[8D] med tanke på at det lettere kan bli tvillinger og at det også kan være litt oftere SA, men det er vel pga at et egg som ikke ville ha festet seg ellers kanskje kan gjøre det nå..selv med genefeil....tror det er noe slikt.

Men pytt pytt, tenker slik at dersom det ikke hadde blitt noe av ellers så er det ikke pergoen som gjør at det skulle ende i SA dersom dette skulle skje....

TJa ble litt mye dette her. Har selv el men litt seint nå...dag 19-20 etter fødselen.

Hvordan er det med deg da, hvorfor vil du prøve pergo?

eg hadde mange pergokurer før min ivf,en enkel,to dobble og to tripple. men funket jo ikke då........

men no som eg har symptomer på el og har tatt av  over 20 kilo(utenom de eg la på meg i graviditeten) så tenker hode mitt at pergo kanskje kan hjelpe meg no[:)]

samboer startet en samtale i går som gikk ut på at han ville ha flere barn,NO[&:][:)]
vist eg ikke ble gravid innen ett år så ville han at vi skulle ta prøverør igjen[:)]
så eg vil jo gjerne prøve pergo før en evt ivf.

så måtte spørre her inne for eg husket ikke kem som kunne skrive ut pergoen[:)]

ORIGINAL: babyT

Det er nok gyn som skriver ut resept. Var hvertfall der jeg fikk da vi prøvde pergo før prøverør.

Planer om nestemann altså? [;)]

Lykke til!

tja...........kanskje[:D]

ORIGINAL: ElinR

masse lykke til snuppa[:D][:D][:D]

tusen takk for det[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

masse lykke til snuppa[:D][:D][:D]

tusen takk for det[:D]

kanskje vi blir gravide neste år begge to[:)]

Jeg vil og bli gravid neste år dersom det ikke funker i desember.

Da blir vi tre[8D]

ORIGINAL: Ivara

Så spennende at dere skal begynne å prøve igjen snuppa [:D] Lykke til!
Kan jo hende det er "nok" med pergo denne gangen [;)]

ja eg håper værtfall det[:D]ting er jo litt anderledes i dag enn den gang.
og sånt stress det var med pergoen og alt sist vil jo ikke være no.
eg syntes det e litt tidlig ennå med en til,men blir eg gravid vil eg bli lykkelig happy[:D]

Back
Topp