Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen med erfaringer med det her? Hva er det, hva gjør den? Er det noen bivirkninger? Har det vært graviditeter med dette? Kan det ødelegge en syklus? osv.....Skal man teste seg når eggløsning kommer? Kommer den tidligere enn ved vanlig eggløsning? Dette ble mye det.
Hei [:)] Jeg har gått på pergotime, har akkurat avsluttet min siste kur nå, og fikk positiv el-test i kveld. Det pergotime gjør, er å fremme eggløsning. Det kan være bivirkninger med den, men jeg har ikke hatt noen av betydning. Litt hodepine første kveld, ellers ingenting. Jeg har fått mer stabile sykluser av den, ligger nå på ca 28 dager, har jo hatt ganske stabile før også, men noe kortere.
jeg har 28 dagers sykluser nå, men nå fikk jeg eggløsning på dag 17, syns jo det er litt seint da. Jeg skulle begynne på tablettene på 5 mensdag og fikk beskjed om og hoppe i køya på dag 11??
Jeg begynte på 4. syklusdag, og fikk el på dag 16 som er i dag. Det står i pakningsvedlegget at man kan forvente el mellom dag 14 til 18 (tror det er det som står).
Ja her blir det sengevals i kveld og dagene framover [:)] hadde jo vært fantastik gøy å fått det til selv, uten prøverør da [:)] men jeg klarer ikke å være så optimistisk. Hvorfor skal det plutselig funke nå, det har jo ikke funket de 2 andre gangene jeg har tatt det. Har hatt positiv el-test hver gang. Men jeg krysser fingrene for at det går bra da [:)]
veit ikek helt her heller siden gubben har litt dårlig sædkvalitet [&:] men mirakler kan jo skje hvir eggløsningen mi[&:] blir ekstra sterk og er kanskje da mere motaglig? man vet jo ikke
oooooooh, da er det jo håp [:D] men gubben min har jo dårlige svømmere så det er jo ikke sikkert det hjelper da, men kanskje jeg blir litt mer fruktbar og at eggene mine da løper etter svømmerne hans, kan jo tenke litt sånn, haha [:D][:D][:D]