Pergotime

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!
At de av dere som har brukt pergotime, ble det vellykket første forsøk eller måtte de mange forsøk til ??

er på min 3. dag med pergo i dag...
har veldig få bivirkninger (tror jeg)..
svettetokkter, og litt agresiv/lei meg på en måte...

:)
Men håper at det funker!!!

ååå no ble i glaad:)
i å går på dobbel kur:):)

Hei jeg er nå på min 3 dobbel runde med pergo å håper det skal klaffe denne gangen siden de andre to gangene ikke har klaffet, så ikke alle klarer det med en gang med pergo som hjelp

ORIGINAL: Marre

Hei jeg er nå på min 3 dobbel runde med pergo å håper det skal klaffe denne gangen siden de andre to gangene ikke har klaffet, så ikke alle klarer det med en gang med pergo som hjelp

Signerer denne. Hadde min 3 doble kur i mars/apr, men mensen kom akkurat som de andre gangene..[&o] På mandag skal eg ringa gyn. og høyra om me kan senda ivf-søknad tidligare enn planlagt. For trur me må ha medisinsk profesjonell hjelp for å bli gravide.. Men så vil gyn. at eg ska gå på 4 doble kurer og 2 triple.. Men ser ikkje poenget i det heilt lenger...[8|]

ORIGINAL: miss86

ORIGINAL: Marre

Signerer denne. Hadde min 3 doble kur i mars/apr, men mensen kom akkurat som de andre gangene..[&o] På mandag skal eg ringa gyn. og høyra om me kan senda ivf-søknad tidligare enn planlagt. For trur me må ha medisinsk profesjonell hjelp for å bli gravide.. Men så vil gyn. at eg ska gå på 4 doble kurer og 2 triple.. Men ser ikkje poenget i det heilt lenger...[8|]

Hva er pergo da? [:)][8|]

Pergotime er et legemiddel som ofte blir gitt i forbindelse med å ha prøvd i 1 år uten å bli gravid. Den skal "trigge" eggløsning dersom du sliter med å ikkje få EL, eller den kan gi en "bedre" eggløsning til de som har el.
Eg fikk det etter å ha blitt utreda! Finns ulike bivirkninger, tåkesyn, hetetokter, hodeverk, kvalme osv. Men har heldigvis gått klar dei[:D] Vanlige er at man går på de fra syklusdag 5 til syklus dag 9, eg har gått frå dag 4 til dag 8 og dag 3 til dag 7[;)] Så det, ellers kan du søke på felleskatalogen.no (trur det er det det hetter[8D]) og lese meir der[:)]

Ok ja..jeg har jo ikke vært til utredning så jeg får vel ikke det da[8D][:)] Men tror jeg har normal el..
kjenner den kraftig hver gang hehe

Då står jo i alle fall bedre stilt en mange andre! Eg har merka EL no de 2 siste pp pga pergoen, så er veldig glad for det! Nesten en lettelse når eg får vondt i 2-3dager, for da veit eg at "Jippi, El er på vei"[:D]

Hehe ja sant nok det[:D]
Men er jo ikke så kjekt med sex når en har så vondt lol
men skal tåle alt bare jeg får baby!![:D][:D]

på andre forsøket klaffet d
men vi mistet da i uke 12

så tok jeg tre ''kurer'' annen hver mnd - funkelt ikke
jeg ga opp å prøve og ble gravid 2 mnd etter

De av dere som har fått pergo, har dere PCOS?
Får man pergo lettere "hvis man har det"?

Back
Topp