Pergotime

x1xOfie

Andre møte med forumet
Hei hei alle sammen [:)]

Er ny her i dag, og tenkte det kunne være godt å skrive litt med noen i samme situasjon [:)]
Vi har prøvd i snart et år uten hell, og nå begynner jeg å bli litt stresset og ikke minst oppgitt
Vet det kan ta tid, men fjernet den ene eggstokken for 2,5 år siden så har bare en.
Er så redd for at det skal være noe med den også, så tok kontakt med fastlege etter 8 mnd, som henviste meg videre til spesialist på barnløshet. Har fått time hos henne i september...... Leeeeeeenge å vente [:@]
Samboeren min skal sjekke svømmerne sine før gyn timen, og jeg
har fått en resept på pergotime, og skal teste dette ved neste mens. Er vist for å stimulere eggstokken,
og skal øke sjansen til å få barn, så har i all fall litt å gjøre mens vi venter [:)]

Noen som har testet Pergotime?

Hei.. jeg har gått på pergotime i 2,5 år, testa bare 1 mnd om jeg hadde El og det hadde jeg visst..men det har likavell ikke klaffet for oss[&:]

Takk [:)]

Så godt å høre.... Har regelmessig mens, men vet liksom ikke helt hvordan det står til meg eggløsningen. Noen ganger kjenner jeg det veeeeeeeeeldig godt ca 6 dager etter mens, og andre ganger ikke i det hele tatt...[:-] Har kort syklus på bare 24-25 dager.

Tusen takk for raskt svar [:)] Håpet øker[:)]

Utrolig vakker gutt du har [:)]

det blir nok å funke for dere også, skal du se[:D] fingre og tær for det[:D]

Eg har og brukt pergo. Fekk regelmessig eggløsning av den, men blei dessverre ikkje gravid. Blei naturlig gravid mnd før eg starta på pergo faktisk, men mista den gongen dessverre[&o] Min mann har dårlige svømmarar og eg har PCOS så me har berre fått det til ein gong naturlig. Er nok prøverør som er vår einaste sjanse! Håpar de lykkast med pergo! Eg har ei venninde som og måtte fjerna eine eggstokken pga ein diger cyste. Ho har fått to jenter naturlig etter det utan nokon form for hjelp. Masse lykke til! [:)]

Huff....Så trist å miste når man først har blitt gravid Føler med deg.
Håper virkelig det lykkes for dere med litt hjelp[:)]

Har hørt om mange som har blitt gravide med en eggstokk, og utrolig godt å høre om flere. Man føler liksom litt at man har brukt reserven sin når man kun har en igjenn. Jeg måtte også fjerne min pga Cyste. Var vist en medfødt tvilling som hadde vokst rundt hele eggstokken. Kjent den av og på siden 15års alderen, men alltid tenkt at det har vært eggløsning. Fikk litt sjokk når legen sa at den mest sansynelig aldri hadde fungert. Fikk ikke vite at eggstokken måtte fjernes før etter operasjonen. Var kjempe lei meg helt til en sykepleier fortalte meg at hun kun hadde en og at hun hadde fått tre fine gutter.. Hjalp ganske mye å høre det.

Satser å at pergotime gir litt fort gang.....
Vet vi ikke har prøvd alt for lenge, men jeg har vært klar i to år og ventet på at samboeren min skulle bli det.
Så da føles på en måte vente tiden ekstra lang.[:-]

Tusen takk for alle svar [:)]

Back
Topp