Pergotime og Menopur

Nitho

Elsker forumet
Jeg starter med Pergotime i dag og videre med Menopur. Spent på hvordan kroppen reagerer. Blir man veldig hormonell? Andre bivirkninger?
Gruer meg litt til å sette sprøytene selv, men det får stå til, sikkert værst første gangen. Da blir det UL neste uke en gang og videre inseminering.
Er veldig veldig spent og håper så inderlig at vi er heldige på første forsøk.

Så spennende Nitho [;)] Jeg har gått på pergo denne syklusen, men ikke menopur.. så jeg har vel ikke så mye å komme med av erfaring når det gjelder det der [8|]

Men jeg kan iallefall ønske deg masse lykke til [;)] Håper det blir resultater på første forsøket [;)]

For min del så tror jeg at bivirkningene fra pergoen meldte seg på dag 21-22.. [:(] Blir fort småkvalm, magen er i ulage hele tiden og oppblåst så det holder, hodepine av og på og hetetokter på natten [:(] Og jeg som var så snar med å si at det ikke ser ut til at jeg får noen bivirkninger.. så fikk jeg det allikevel [&:]

Jaja.. overlever det og jeg [:)] Alt for å få babyønsket oppfylt [:)]

Men Nitho, for en spennende tid du går inn i!! Skal følge med på alt du gjør fremover.. hihihi [;)]

Har ikke så mye  å komme med her siden jeg ikke har erfaring med noen av delene...Men ønsker deg masse lykke til,det blir en spennende tid for dere fremover[;)]

Heisann[:)]

Eg hadde eit liknande opplegg som deg ved inseminasjon, berre at eg brukte puregon i stedet for menopur. Eg blei ikkje hormonell og hadde ikkje bivirkningar. Men etter inseminasjonen murra det godt i magen, sikkert fordi eg fekk eggløysning[;)]

Blei ikkje gravid då, men da er absolutt gode mulighetar for at det funker[:D]

Masse lykke til [:)][:)][:)]

jeg hadde nesten ingen bivirkninger[;)] hadde heller ingen problemer med og sette sprøytene[;)] hadde litt problemer med eggløysnings sprøyta den var litt ubehagelig. kjempe masse lykke til..

Tusen takk for støtten jenter. Ikke sikkert jeg blir hormonell i det hele tatt, skal jo bare ta pergotime i 5 dager og deretter begynne med menopur.
Skal ta siste pergotimen i dag og kan ikke si jeg har merket noe spesielt.
Ringte riksen i dag og skal inn på torsdag til UL. Det blir spennende. Hvis alt ser bra ut får vi vite dag for inseminering.

Kan ikke si jeg husker at noen er blitt gravide på denne måten her inne da.. [8|]

Back
Topp