Pergospirer?

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Er nå gravid med vårt første barn, 4 + 5 :-)
En pergospire på tredje forsøk. Et lite mirakel for oss!
Noen andre som også har pergospirer? :-)

Ikke pergo, men letrozol:) andre forsøk

Er nå gravid med vårt første barn, 4 + 5 :-)
En pergospire på tredje forsøk. Et lite mirakel for oss!
Noen andre som også har pergospirer? :-)
Jeg har gått enkel kur på pergo, hadde en liten blødning fredag, men den stoppet kort tid etter. Så jeg håper spiren, evt.spirene klorer seg fast!

Jeg har også en pergospire :) Ble gravid på første kuren :happy:

Ikke denne gangen, men hun som skal bli storesøster (altså nummer 1 :p ) var en pergospire :) vi hadde dobbel kur med en gang og hun klamret seg fast allerede den måneden :) gratulerer med spire :)

Denne og sist gang fikk vi det til i pausemnd på pergo. 1. på første kur og nå på 5-6 kuren og 2 uker unna ivf :)

Ble gravid på pergo både forrige gang vi fikk barn og denne gangen her. Forrige gang satt spiren på første enkle kur, denne gangen måtte jeg ta en enkel og to dobble før den satt. krysser fingrene for å se ett dunkende hjerte på tidlig ul i uke 7. Er mye mere bekymret denne gangen enn forrige, sikker på jeg kommer til å kaste opp på ultralyd rommet fordi jeg kommer til å være nervøs :D

Fikk pergo fordi eggløsning aldri kom i gang igjen etter sa i fjor. Viste seg at eg har pcos. Ble gravid på første enkle pergo kur. Første barn ble til uten noe, den graviditeten som endte i sa, var ikke planlagt, ble gravid mens eg gikk på cerazete

Back
Topp