pergo.....

VilSåGjerne

Forumet er livet
har tatt dobbelkur denne mnd...........

e på dag 32 i dag.......med ømme pupper.....

men har også litt utflod\slim....... (beklager detaljer[8D])

kan det være eggløsning så seint?(har ikke tatt blodprøver denne gangen)

eller kan eg kanskje teste med i morgen?[:)]

Jeg synes du kan teste deg i morgen [:D] Begynn med en ELtest og ta det derfra [8D]

Jeg for min del får ikke ømme bryster før ETTER EL, da min kropp reagerer på progesteron som jo produserers etter at egget er sluppet. Blodprøve har jeg aldri tatt på pergo, kun tatt det på "feelingen" her. Men så hadde jeg slim nok til et helt kompani også da så det var ikke så vanskelig å skjønne når tidne var inne for å si det sånn [;)]

ORIGINAL: Ivara

Jeg synes du kan teste deg i morgen [:D] Begynn med en ELtest og ta det derfra [8D]

Jeg for min del får ikke ømme bryster før ETTER EL, da min kropp reagerer på progesteron som jo produserers etter at egget er sluppet. Blodprøve har jeg aldri tatt på pergo, kun tatt det på "feelingen" her. Men så hadde jeg slim nok til et helt kompani også da så det var ikke så vanskelig å skjønne når tidne var inne for å si det sånn [;)]

el test har eg ikke,aldri hatt det i hus for eg har jo aldri hatt el før i år...... men g test har eg som eg kan ta.....[:)]har ikke så mye slim som du da hehe[:)]

vist kuren ikke har funka så tar eg ikke flere før etter jul.....eg har fått alt som heter bivirkninger denne gang og de vil eg ikke ha på besøk på langt tid[:'(][&:][:)]

altså det kan jo være veldig sen eggløsning, men tipper heller mot at det er tid for en test vennen. Krysser som alltid alt jeg har for deg ![:D]

nope, ble nok negativ denne gangen og.... e nok bare pergoen som tuller seg noe sykt med kroppen min tenker eg......men men.....no blir det ikke mere pergo før etter jul.....har ikke flere igjen her og apotekene får ikke inn før i uke 47 så[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

nope, ble nok negativ denne gangen og.... e nok bare pergoen som tuller seg noe sykt med kroppen min tenker eg......men men.....no blir det ikke mere pergo før etter jul.....har ikke flere igjen her og apotekene får ikke inn før i uke 47 så[:D]

[&o] Dustetest! Klem til deg.

Back
Topp