Pergo!!*spørsmål*

furufrua

Forumet er livet
Prøver meg her også jeg:)

Da har jeg ringt apoteket å skal  få meg resept på pergo fra gyn i morgen:)

Kan noen av dere som går på pergo fortelle litt om hvordan det er?

Hvordan blir dere av det?

Har det klaffet for dere?

Eventuelt hvor lenge gikk dere på pergo før det klaffet?:)

Takk for svar:)

Veldig forskjell på hvordan man reagerer, men de fleste får som regel bare en sterk el, dvs ømme eggstokker noen dager, litt oppblåst, kanskje litt humørsvingninger. Veldig få som reagerer sterkt på de med tanke på bivirkninger. Den kan også endre syklusen noe, altså veldig lange kan bli litt kortere, og vanlige kan bli litt lengre.

Jeg ble gravid på første runde med dobbel dose, men mistet. Ble aldri gravid på det igjen, men hadde skikkelig el hver gang.

Lykke til[:)]

Merket ingen spesielle bivirkninger, annet enn at eg kunne merke eggløsningen som kom[:)]
For oss klaffet det ikkje. Prøvde totalt 6 kurer, hvorav 4 doble (to tabl.) og 2 triple kurer.
Fikk eggløsning med alle kurene, men desv. ingen spire.

Det som gav oss vår ønskede positive test var prøverør[:)]

Lykke til med pergo! Har din kjære testa svømmerene sine? At du ikkje går på hormoner til "ingen" nytte, dersom det viser seg at han har dårlige svømmere? Eller er det utelukket alt kanskje?

Har gått på flere pergokurer. Var ikke så veldig plaget med bivirkninger, men hadde mye hetetokter husker jeg[:-] Var varm og kald om hverandre. For min del fungerte det ikke, derfor jeg holder på med prøverør nå.
Men har ei venninne som som ble gravid med pergotime så det fungerer jo for noen[;)]
Lykke til!

Jeg kan ikke huske om jeg hadde bivirkninger av pergo, jeg gikk på pergo i 2,5 år hver mnd så å si, men det klaffet ikke for meg..håper det gjør susen for deg[:D]

Back
Topp