Pergo-behandling og tidlig UL?

Solkonen

Oslove!
Vi ble gravide på 2. forsøk med Pergo-behandling. Er i uke 6+5. Skal til legen på fredag, og jeg lurer på om jeg blir tilbudt tidlig UL? Noen som har erfaring? Jeg lurer jo fælt på hvor mange det er der inne, og sjansen for tvillinger er økt <3

Jeg ble gravid på 3. forsøk med Pergo og Fostimon. Har gått hos gyn siste halvåret, og det var visst en selvfølge der å ta ul ca i uke 7 etter en sånn behandling. Skal tilbake i uke 11-12 for ny ul. Var fint å se at alt var i orden! Og her var det bare en :)

Jeg har gått en Pergo-kur. Ble ikke tilbudt ul, men jeg ringte gynekologen for å høre om jeg kunne få det. Det fikk jeg veldig fort time til, skal dit neste uke når jeg er 6+5. Det er vanligvis 3 mnd venteliste hos henne, så tror jeg fikk time fort pga Pergo.

Jeg ble gravid på 3. forsøk med Pergo og Fostimon. Har gått hos gyn siste halvåret, og det var visst en selvfølge der å ta ul ca i uke 7 etter en sånn behandling. Skal tilbake i uke 11-12 for ny ul. Var fint å se at alt var i orden! Og her var det bare en :)
Så bra at alt var i orden! Jeg vil også prøve å få det ordnet :)

Jeg har gått en Pergo-kur. Ble ikke tilbudt ul, men jeg ringte gynekologen for å høre om jeg kunne få det. Det fikk jeg veldig fort time til, skal dit neste uke når jeg er 6+5. Det er vanligvis 3 mnd venteliste hos henne, så tror jeg fikk time fort pga Pergo.
Bra! Spent på svaret :)

Jeg gikk også på pergo.ble ikke tilbudt ul, men jeg gikk til en lege som hadde ul og fikk da se den lille.. Her ble det bare en..(hadde dog håpet masse på at det var to) :)

Back
Topp