perfekt oul i dag :-)

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Marsmagi 2025
Var så fantastisk på oul idag!
Selv om hun som skulle ta den var litt forsinket så kom vi oss inn til slutt. Hun var veldig flink til å fortelle underveis og hele opplevelsen var perfekt. Ingen missdannelser eller feil, alt så helt perfekt ut sa hun hele tiden.
Hun viste også barnet fra forskjellige vinkler slik at vi fikk se alt selv. Tok også utrolig mange fine bilder som jeg fikk med meg hjem, uten å måtte betale en krone! :-):Heartredimage.jpeg
Fine lille gutten vår :Heartblue:dummy: terminen ble ikke flyttet en dato engang, så nå gleder vi oss til 20. Desember :Heartblue:Heartblue

Gratulerer så mye med en frisk og fin gutt i magen :-)

Gratulere med en frisk gutt I magen :) Så fine bilder <3

Så herlig!
Gratulerer så mye. :)

Tusen takk :-)

Gratulerer så mye med en frisk og fin gutt i magen :)

Tusen takk, gikk inn og var forberedt på det værste, så viste det seg å bli helt motsatt :-)

Gratulerer så mye med en frisk og fin gutt :)

Tusen takk, det gjorde dagen og uken så mye bedre! :-)

Gratulerer så mye :)

Tusen takk :-)

Gratulere med en frisk gutt I magen :) Så fine bilder <3

Tusen takk, fikk en remse på 14 bilder der hun knipset hele tiden, så jeg er storfornøyd :-)

Gratulerer med en frisk gutt i magen :) ❤️

Gratulerer så mye :D

Var så fantastisk på oul idag!
Selv om hun som skulle ta den var litt forsinket så kom vi oss inn til slutt. Hun var veldig flink til å fortelle underveis og hele opplevelsen var perfekt. Ingen missdannelser eller feil, alt så helt perfekt ut sa hun hele tiden.
Hun viste også barnet fra forskjellige vinkler slik at vi fikk se alt selv. Tok også utrolig mange fine bilder som jeg fikk med meg hjem, uten å måtte betale en krone! :-):HeartredVis vedlegget 188029
Fine lille gutten vår :Heartblue:dummy: terminen ble ikke flyttet en dato engang, så nå gleder vi oss til 20. Desember :Heartblue:Heartblue

Da har vi termin samtidig :) jeg har 20 des med en jente :) var også på oul i dag :p

Herlig :D Gratulerer så mye :)

Gratulerer :-)

Gratulerer med en frisk gutt i magen :) ❤️
Gratulerer så mye :D
Herlig :D Gratulerer så mye :)
Gratulerer så masse med en perfekt liten gutt! :)
Så fin :D Gratulerer med en frisk gutt❤️
Tusen takk! Merker også allerede at det er en aktiv liten gutt som beveger seg masse :D:Heartred

Da har vi termin samtidig :) jeg har 20 des med en jente :) var også på oul i dag :p
Så gøy da! Ble deres termin endret noe eller hadde dere regnet frem den datoen selv ? :D

Back
Topp