Perfekt kysser

• Trådstarter Trådstarter Overtrøtt
  • Opprettet Opprettet
O

Overtrøtt

Guest
Bare må få ut dette av systemet...
Det er egentlig litt fjortis føler jeg, derfor være anonym :)

Hadde en ex, dvs han jeg var sammen med da jeg og bf til barnet mitt fant ut vi egentlig ville være sammen likevel.. vi var bare ff da det skjedde et uventet utfall ;)

Men han exen min han hadde bare de helt utroligste mykeste kyssene jeg noen gang har fått. Fatter ikke hvordan det går ann å være så god kysser, jeg har egenltig ikke vært så oppi himmelen når jeg og andre jeg har vært sammen med har kyssa/klina.. men han bare WOW! så det var jo også litt nedtur og gå tilbake til bf på det området, altså bare etpar uker, vente meg fort til det og elsker han alt i verden og vi har også fått et barn til og vi kommer ikke til å flytte fra hverandre, ingen tvil der altså :)

Men har har dere fått et perfekt kyss engang? :)

Ikke på den måten nei. Men skulle gjerne ha fått oppleve det :-) Men får være fornøyd med han jeg har da :-)

Første kjæresten min var sånn :P han var perfekt på alle området, utenom at vidare vennekjemi, ikke kjærestekjemi

Mannen min.

Innimellom lurer jeg på om han har "fått en gave"

Første forelskelsen min! Mulig det var fordi jeg ikke visste bedre (første jeg kyssa)... Mannen er også kjempeflink :)

Har vært borti mange perfekte kyssere, og jeg syns det er så digg!! Dessverre er ikke min kjære sånn...

Får mange gode kyss av kjæresten, men klarer ikke å sette ord på hva som er det perfekte kysset. Kanskje du kan trene ham opp litt? :p

Sambo er nok den beste jeg har kysset på/med, men jeg har lært han godt opp ;)

åh.. jeg hadde en sånn en engang.. fy flate.. det sitrer litt i et visst område bare jeg tenker på det :p jeg føler jeg har måttet "lære opp" de fleste jeg har kysset i livet *ler*
,,,evnt så er jeg bare kresen :p

Sambo er definitivt min beste kysseopplevelse. Ikke Pga teknikk(selv om den er mer enn bra nok), men fordi de leppene er så fyldige og gode ❤️ :D

Må ble d klissete her ja, men jeg blir Igrunn aldri lei av kyssing av min mann :)

mannen min kysser meg nesten ikke for tiden *snufs* jeg savner kyssingen hans :(

Back
Topp