Perfekt dag!

Juli <3

Forelsket i forumet
I dag har vært en herlig dag [:D]
Har hatt fri hele dagen, så sov lenge. Spiste god frokost med egg, mmm... Så en tur i nydelig solskinn. Shopping på Vestkanten. Så 1.5 time med deilig avslappende SPA-behandling!
Livet er herlig jenter

heldiggrisen...
hørtes deilig ut med spa[:D]

Fra bergensområdet du då?[;)] 
HAdde du spabehandlingen på vestkanten og?, Hvor mye betalte du for den? 

Åååå, så deilig da!!! Heldiggrisen [:)]

Hørtes jo ut som en skikkelig skikkelig flott dag. (skal på spa jeg også, i april en gang. Skal få sånn snart-mamma-behandling. Jippiii!)

Jepp, bor i Bergen :)

Har vært på Vestkanten SPA og bodycare. Har fått sånn gravidpakke av kjæresten min, den inkluderer 3 behandlinger. Har delt den opp og tar en om gangen, så kan jeg nyte det litt lengre [:D] I dag hadde jeg ansiktsbehandling; rens, peeling, damp, massasje og ansiktsmaske til slutt. Varte i 1.5 time og koster 670 kr - dyrt, men ahh så deilig  

ORIGINAL: Lisbeth!

I dag har vært en herlig dag [:D]
Har hatt fri hele dagen, så sov lenge. Spiste god frokost med egg, mmm... Så en tur i nydelig solskinn. Shopping på Vestkanten. Så 1.5 time med deilig avslappende SPA-behandling!
Livet er herlig jenter

Det hørtes helt fortryllende ut!!!!!! [:D] 

ORIGINAL: Lisbeth!

Jepp, bor i Bergen :)

Har vært på Vestkanten SPA og bodycare. Har fått sånn gravidpakke av kjæresten min, den inkluderer 3 behandlinger. Har delt den opp og tar en om gangen, så kan jeg nyte det litt lengre [:D] I dag hadde jeg ansiktsbehandling; rens, peeling, damp, massasje og ansiktsmaske til slutt. Varte i 1.5 time og koster 670 kr - dyrt, men ahh så deilig  

Eg og vil!! Kansje eg skulle ønsket meg det til bursdagen. Var inne der i november og fikk massasje og det ga mersmak. Men litt vanskelig å ligge på magen no, spa hadde ikke vært så dumt istedet.[;)]

Hehe :) Ja, kunne tenkt meg massasje eg også,men litt problem med magen ja. Skulle hatt spesialbenker med hull til magen

Back
Topp