Perfekt aldersforskjell

Bella_

Gift med forumet
Nå vet jeg det ikke er noe som heter "perefekt aldersforskjell", men dere med flere barn, hva tror DERE er ok aldersforskjell på barn?
[:)]

Mine er det to år imellom.... det er perfekt.
Kunne ikke hatt mer, da ville det blitt mer sjalusi tror jeg.... og mye tøffere tror jeg slik personligheten til mine barn har vært.
Kunne godt vært mindre... Mellom 18 og 24 mnd. tror jeg er helt perfekt[8D][:D]

Har 16 mnd mellom våre,og det synest eg er perfekt[:)]

2.5 år er helt perfekt synes jeg[:)] De får bare mer og mer glede av hverandre nå som vesla har blitt 1 år og kan gå[:D]

Lurer eg også![:D] Satt å grubla på det i dag!

mine blir det forhåpentligvis rett 20mnd mellom om alt går bra i dette svangerskapet (banker i bordet)
og det er akkurat hva jeg har hatt lyst til hele tiden. [:D]

Her er det 7 år i mellom og helt perfekt for oss[:)] Dem leker bra sammen og krangler bra sammen. Og så er storebror flink til å passe ppå søstra si[:D]

ORIGINAL: Frk.Musehus

Jeg tror 3-4 år [:)]

her er det 21mnd i mellom, vi synnes det er perfekt for oss

Ca 3,5-4år.

nå har jeg ikke erfart noe annet men,mine er det 15 mnd mellom og jeg syns det er en fin aldersforskjelld[:)]leker godt sammen og lett å samkjøre dem på rutiner osv[:)]

synest nesten 10 år som det er mellom mine 2 første er hellt supert[:D]
Denne gangen blir det 16 mnder, spent å se hvordan det går[:)]

Jeg har 23 mnd mellom mine, men det blir bare ett skoleår etterhvert da det er tidlig 07 og sent 08. Så de vil jo bli sett på som jevnalderende.. noe jeg ser på som en stor fordel, og som jeg selv hadde ønsket at jeg hadde ...
Jeg kunne gjerne hatt mindre enn 23 mnd.. 17-18 mnd f.eks.

jeg har ikke flere barn, men jeg er yngst i en søskenflokk på 3, det er 13 mnd mellom meg og broren min.. og vi har krangla hele livet, det ga seg vel da jeg ble gravid... så 13 mnd for oss var for liten aldersforskjell, han hadde ikke fått sin dose som "bebi"... men med meg og min andre bror så er det 11 års forskjell og vi har aldri krangla, vi har alltid hatt det fint sammen, vi er fortsatt gode venner (ååå, nå savner jeg broren min, får vel nesten sende en melding til han ^^)

så min konklusjon, ikke få barn mens den eldste fortsatt er i den fasen at h*n er veldig avhengig av mamman og pappan sin :P

men alt går jo på hvordan de har vokst opp da. Man kan fint være bestevenner selv om det er liten aldersforskjell.

Jeg har 22 mnd mellom mine og synes det er for tett..tror perfekt aldersforskjell er 3-4 år

Back
Topp