Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nemina85
Hvordan var det nå igjen? Ok, eller fy når man er på slankern?
Er jo så mye enklere å holde seg borte fra søtsaker når man kan drikke litt brus[:D]
(ja, jeg vet at kunstige søtstoff ikke er bra)
ORIGINAL: Almyrida81
Brunost er omtrent like sunt som sjokolade.. [;)][:D]
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
hva kan man ha på knekkbrød som er godt da???
ORIGINAL: KonTrolla
Spørs jo om du er kresen eller ikke [8D]
Er veldig godt med cottage cheese med eplesyltetøy og litt kanel på, hvis du vil ha det søtt.
Ellers er philadelphia light (ulike smaker) bra som underpålegg i stedet for smør, og godt med ulike skinketyper oppå, men div agurk/tomat på [:)]
Jeg for min del spiser det samme på knekkebrød som jeg villle spist på brød [:D]
Spørs jo om du er kresen eller ikke [8D]
Er veldig godt med cottage cheese med eplesyltetøy og litt kanel på, hvis du vil ha det søtt.
Ellers er philadelphia light (ulike smaker) bra som underpålegg i stedet for smør, og godt med ulike skinketyper oppå, men div agurk/tomat på [:)]
Jeg for min del spiser det samme på knekkebrød som jeg villle spist på brød [:D]
funker ananas/mandarin-osten også?
for da skal jeg kjøpe det...
pluss skinke...
Du kan selvsagt spise hva du vil [:)] Det er bare det at magrere produkter kan en spise like mye av som det "vanlige", bare at man sparer kalorier. Er det noe en skal spise lite av, som et tynt lag smøreost, så har kaloriene mindre betydning enn om en er av typen som må spøre kjempetykt på (for å sette det på spissen [:)])
Anbefaler å lese på pakken på hvor mye kcal det er i feks to produkter en skal velge mellom [:)] Det har en betydning både kortsiktig og langsiktig, pluss at en kan få seg noen aha-opplevelser [:D]
ORIGINAL: Tøsa
mamma går på grethe roede og de får ikke drikke pepsi max...
det gjør visst noe med søt-suget.
er så mange som sier så mye forskjellig at jeg vet ikke jeg nei... hehe.
Du kan selvsagt spise hva du vil [:)] Det er bare det at magrere produkter kan en spise like mye av som det "vanlige", bare at man sparer kalorier. Er det noe en skal spise lite av, som et tynt lag smøreost, så har kaloriene mindre betydning enn om en er av typen som må spøre kjempetykt på (for å sette det på spissen [:)])
Anbefaler å lese på pakken på hvor mye kcal det er i feks to produkter en skal velge mellom [:)] Det har en betydning både kortsiktig og langsiktig, pluss at en kan få seg noen aha-opplevelser [:D]
tusen takk for svar...
Men jeg har 1 problem: ELSKER mat med smeltet/gratinert ost[&:][&:][&:]
ORIGINAL: Najila
Jeg opplevde å legge på meg rundt magen av pepsi max.. Noen mennesker reagerer likt på tilsetningstoffet som på sukker, kroppen skjønner ikke at det ikke er sukker eller no sånn..?[8|]
Iallefall, så legger noen på seg av pepsi max, og da somregel speiselt rundt magen.. Nå tar jeg heller ett lite glass vanlig brus hvis jeg vil ha, og merker at jeg klarer meg en hel kveld på ett lite glass, forholdt til pepsi max, drakk sikert 2-3 store glass hver kveld på det verste!! [:-]
ORIGINAL: Tøsa
mamma går på grethe roede og de får ikke drikke pepsi max...
det gjør visst noe med søt-suget.
er så mange som sier så mye forskjellig at jeg vet ikke jeg nei... hehe.