Pepsi max??

Julibaby08

Forelsket i forumet
Noen som drikker brus her? Er så redd for at min lille skal reagere på kullsyren... Jeg EEELSKER Pepsi max, men vet jo at det er brusen med mest kullsyre selvfølgelig [:'(] Noen som har prøvd??

jeg har drukket brus og det går fint

Så deilig å høre [:)][;)][:D] Da fikk jeg mannen til å kjøpe med seg en flaske pepsi max til middagen idag!! Og siden det er helg, så er vi jo 2 som kan stå opp visst minsten reagerer og blir grinete

Brus har jeg drukket fra dag 1.
Går fint det!

Lillebror reagerer på en del så jeg har kuttet ut brus. Men jeg også ELSKER Pepsi Max og er egentlig avhengig av det [&:]. MÅTTE ha det før frokost til og med.

Nå kan jeg ikke se på brus-reklamer en gang uten å få vann imunnen [&:]

Tenkte å prøve brus igjen nå snart.

Har drukket svært lite brus siden ho ble født,men virke ikke som ho har reagert på d æ  har drukket..
(men så har ho ikke reagert på nåkka enda..muligens litt på løken i pizzaen fra Dollys- men rart ho bare skrik om natta da[8|]..)

MEN, har ALLTID lurt på..blir d melk med kullsyre i???
Kan skjønne at div matvarer kan gi melka "smak",men lissom luft/kullsyre...åssen går den i morsmelka...???

drikker litt brus men ikke noe mye, Oliver reagerer ikke

Her har jeg holdt meg unna brus.. Snuppa er plaget med luft i magen, men vet ikke om hun reagerer på noe i tillegg.. Holder meg unna alt som kan gi plager hos henne... Romler skikeklig i magen hennes... Stakkars lille Bethinaen min

Back
Topp